Sygemeldt tiden ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Miss Juul

Ja det er hvad jeg er blevet nu

For 14 dages tid siden blev jeg sygemeldt med mere eller mindre regelmæssige plukveer der gav smerter over lænden Men efter at være 14 dage sengeliggende er jeg "på toppen" igen.. Dog med en sygemelding resten af tiden, og et forbud mod at lave/gøre HMMM ca. alting Så er der lige pludseligt rigtig lang tid til termin!

Dagene snegler sig godt nok afsted og bliver ualmindelig ensformige, og hold da helt op hvor kan man blive bange/hysterisk/helt ude af den på utrolig kort tid. 24+? har vidst aldrig været optimalt for en fødsel.

Men vi har det begge to rigtig godt igen. Lillemanden vokser og hans mor er ved at springe (føles hvertfald sådan) 

Jeg ville egentlig ikke så meget med dette indlæg, bare lige give lidt lyd fra mig igen.. har ikke haft det store overskud, -selvom der alligevel bliver stenet en masse baby.dk med fra sidelinien hehe

Ha en lovely dag/aften alle i skønne damer

// Sabrina -nu 26+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

grøn · ært

Øv bøv :-( Men virkelig godt at høre, at I er 'på toppen' igen!

Krydser for at der ikke sker dig/jer mere! :-)
Og god tid på sofa'en ;-) Så må manden klare maden og oprydningen fra nu af ;-) 

Kraam!

Anmeld

9. februar 2012

CaWi

Det er bare så øv at være sygemeldt. Har jeg været im uge nu. og bare tanken om at der er tolv uger endnu.... Ja puha siger jeg bare...

De ting jeg endelig kan lave, må jeg jo så dele op til hele ugen.

Føler med dig

Anmeld

9. februar 2012

Koen.

Det er bare så kedeligt at være sygemeldt, men det er jo det bedste for jer

Her har jeg os været sygemeldt næsten fra start pga brok i maven, men det er bare med at finde sig nogle hobbys at tage sig til

Anmeld

9. februar 2012

NNL

Øv da Kan godt forstå at tiden bliver lang, når man nærmest ingenting må... Er meget taknemmelig over at jeg ikke har de store gener, udover at jeg selvfølgelig kan mærke tyngden fra maven.

Men rigtig god bedring til dig, dejligt det i det mindste hjælper dig at slappe godt af i kroppen Håber du kan få resten af tiden til at gå...

Kram fra Nadia

Anmeld

10. februar 2012

Miss Juul

Hey Ladies

Tusind tak for jeres søde og opmuntrende beskeder, - Det varmer rigtig meget

Håber i alle får en fantastisk dag

Klem fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.