Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis man er over 25, får man så højere su end dem under 25?
Kan nemlig ikke helt læse mig frem til om der er nogle regler for det inde på su-styrelsens hjemmeside...
Overvejer lidt at hoppe ind på vuc sammen med kæresten nemlig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej. SU er det samme uanset alder.
Noneother skriver: Nej. SU er det samme uanset alder.
Okiedokie Tak for svar
Muhmi skriver: Hvis man er over 25, får man så højere su end dem under 25? Kan nemlig ikke helt læse mig frem til om der er nogle regler for det inde på su-styrelsens hjemmeside... Overvejer lidt at hoppe ind på vuc sammen med kæresten nemlig...
Men du får vist mere når du har et barn. specielt når begge er på SU. SÅ kan i begge vist søge om tillæg. Plus ved kommunen..
AalborgPigen skriver: Men du får vist mere når du har et barn. specielt når begge er på SU. SÅ kan i begge vist søge om tillæg. Plus ved kommunen..
Okay... Hvad kan man få ved kommunen??
Jeg er 36, har to børn og jeg får almindelig SU, tror måske der er nogle andre regler, hvis I begge læser...
Muhmi skriver: Okay... Hvad kan man få ved kommunen??
Hmm boligstøtte, og nogle andre ting..Men ved det faktisk ikke. Du skal næsten søge på forsøgertillæg forældretillæg, børnetillæg osv.. Ved ikke hvad det hedder
Kommer lige med input igen.
Hvis du er forsørger og din mand osse er på su vil du kunne få dobbelt su. + mulighed for forhøjet lån. Derudover vil jeres boligsikring nok stige, og i vil kunne få hel eller delvis friplads.
Noneother skriver: Kommer lige med input igen. Hvis du er forsørger og din mand osse er på su vil du kunne få dobbelt su. + mulighed for forhøjet lån. Derudover vil jeres boligsikring nok stige, og i vil kunne få hel eller delvis friplads.
Kender ikke rigtig reglerne for su men ved at jeg skal starte på sopu uddannelsen til sep og der har jeg søgt voksenløn og det er via ens kommune. men kan man kun hvis man er over 25
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128