Træningsudstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.095 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

MLT

Er der nogen, som kan anbefale noget træningsudstyr (såsom maskiner), som man kan have i hjemmet, og som man bare ikke kan "leve uden" :-P?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Frk. Himmelblå

MLT skriver:

Er der nogen, som kan anbefale noget træningsudstyr (såsom maskiner), som man kan have i hjemmet, og som man bare ikke kan "leve uden" :-P?

Desværre ikke nej, men jeg læser med, da jeg er på udkig efter en god cross trainer, - hvis de da findes i gode hjemmeudgaver?

Anmeld

8. februar 2012

Dinna88

øøøøøhhhhh..... styrke eller kondi??

kondi, så en crosstrainer. Jeg vil så brændende gerne have en, men vi har ikke plads. Jeg vil gerne have en fordi den skåner kroppen RIGTIG meget.

mht. styrke, ja, så er der mange maskiner til at starte på

Anmeld

8. februar 2012

livhemdrup

jeg har en crosstrainer og må indrømme den er super god. Er rigtig glad for den.

Anmeld

8. februar 2012

Dinna88

Frk. Himmelblå skriver:

Desværre ikke nej, men jeg læser med, da jeg er på udkig efter en god cross trainer, - hvis de da findes i gode hjemmeudgaver?

Hold øjnene åbne ved centrene.. De renoverede et styrkecenter ved Randers for kort tid siden, de solgte udstyret MEGA billigt

Anmeld

8. februar 2012

MLT

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg tror også, at jeg skal have anskaffet mig sådan en 

Anmeld

9. februar 2012

Frk. Himmelblå

Dinna88 skriver:

Hold øjnene åbne ved centrene.. De renoverede et styrkecenter ved Randers for kort tid siden, de solgte udstyret MEGA billigt

Super god idé. Jeg vil holde øjne og ører åbne!

Anmeld

9. februar 2012

Frk. Himmelblå

MLT skriver:

Jeg tror også, at jeg skal have anskaffet mig sådan en 

Ja, de giver altså effektiv træning. - I hvert fald de professionelle i centrene.. 

Anmeld

17. februar 2012

SS82

livhemdrup skriver:

jeg har en crosstrainer og må indrømme den er super god. Er rigtig glad for den.

hvilken har du og hvor har du købt den???

Anmeld

17. februar 2012

livhemdrup

Slott skriver:

hvilken har du og hvor har du købt den???

Jem og fix.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.