Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen, som kan anbefale noget træningsudstyr (såsom maskiner), som man kan have i hjemmet, og som man bare ikke kan "leve uden" :-P?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MLT skriver: Er der nogen, som kan anbefale noget træningsudstyr (såsom maskiner), som man kan have i hjemmet, og som man bare ikke kan "leve uden" :-P?
Desværre ikke nej, men jeg læser med, da jeg er på udkig efter en god cross trainer, - hvis de da findes i gode hjemmeudgaver?
øøøøøhhhhh..... styrke eller kondi??
kondi, så en crosstrainer. Jeg vil så brændende gerne have en, men vi har ikke plads. Jeg vil gerne have en fordi den skåner kroppen RIGTIG meget.
mht. styrke, ja, så er der mange maskiner til at starte på
jeg har en crosstrainer og må indrømme den er super god. Er rigtig glad for den.
Frk. Himmelblå skriver: Desværre ikke nej, men jeg læser med, da jeg er på udkig efter en god cross trainer, - hvis de da findes i gode hjemmeudgaver?
Hold øjnene åbne ved centrene.. De renoverede et styrkecenter ved Randers for kort tid siden, de solgte udstyret MEGA billigt
Jeg tror også, at jeg skal have anskaffet mig sådan en
Dinna88 skriver: Hold øjnene åbne ved centrene.. De renoverede et styrkecenter ved Randers for kort tid siden, de solgte udstyret MEGA billigt
Super god idé. Jeg vil holde øjne og ører åbne!
MLT skriver: Jeg tror også, at jeg skal have anskaffet mig sådan en
Ja, de giver altså effektiv træning. - I hvert fald de professionelle i centrene..
livhemdrup skriver: jeg har en crosstrainer og må indrømme den er super god. Er rigtig glad for den.
hvilken har du og hvor har du købt den???
Slott skriver: hvilken har du og hvor har du købt den???
Jem og fix.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128