Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg mente engenlig 200 incl hvis du boede i nærheden af Odense. ellers betaler jeg gerne porto
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
eliasogmor skriver: er alt body og så bukser???
er alt body og så bukser???
Tror man kan se på billedet hvad der er.. der er bodyer, heldragter,fleecejakke og 1 par bukser
N&N skriver: Jeg mente engenlig 200 incl hvis du boede i nærheden af Odense. ellers betaler jeg gerne porto
Hvis du vil give 265 kr i alt, så pakken din
signe. skriver: Tror man kan se på billedet hvad der er.. der er bodyer, heldragter,fleecejakke og 1 par bukser
nej kunne ikke lige se at der lå heldragter....
eliasogmor skriver: nej kunne ikke lige se at der lå heldragter....
De tre øverste fra venstre er heldragter Men N&N var vist interesseret, så holder det lige for hende til jeg høre mere fra hende
signe. skriver: Molo, Katvig, IdaT, småfolk og Tommy Hilfiger. Kommer fra et røgfrit hjem, dog har vi hunde. Tøjet er i fin stand, ingen huller, dog kan der forekomme lidt vaskefnuller på noget af det. Tøjet er i sådan en stand at jeg godt ville putte mine egne børn i det. Noget er mere brugt end andet, og noget har kun været på ganske få gange. Molo fleecejakken har jeg selv købt brugt, så den følger egentlig bare med. sælges kun samlet! Mindstepris: 200 kr + porto NB: Bukserne er en str. 80 og er fra Tiny Miny mo
Molo, Katvig, IdaT, småfolk og Tommy Hilfiger.
Kommer fra et røgfrit hjem, dog har vi hunde. Tøjet er i fin stand, ingen huller, dog kan der forekomme lidt vaskefnuller på noget af det. Tøjet er i sådan en stand at jeg godt ville putte mine egne børn i det. Noget er mere brugt end andet, og noget har kun været på ganske få gange. Molo fleecejakken har jeg selv købt brugt, så den følger egentlig bare med.
sælges kun samlet!
Mindstepris: 200 kr + porto
NB: Bukserne er en str. 80 og er fra Tiny Miny mo
Ja jeg vil gerne give de 265
N&N skriver: Ja jeg vil gerne give de 265
Super, så er pakken din Du kan lige skrive PB med adresse osv, og så får du mine kontooplysninger. Sender pakken så snart jeg kan se pengene på min konto
benzon skriver: hvor bor du???
hvor bor du???
Pakken er solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128