Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kravlegården er 1x1 meter og tremmesengen er uden skruer. Begge dele brugbare, men trænger til en klat maling.
Afhentes i Sæby inden søndag d. 12 feb., ellers ryger det ud.
Diana
ER VÆK!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabeau skriver: Kravlegården er 1x1 meter og tremmesengen er uden skruer. Begge dele brugbare, men trænger til en klat maling. Afhentes i Sæby inden søndag d. 12 feb., ellers ryger det ud. Diana
Jeg vilsuper gerne have det,.
Har skrevet med en siden igår, men har bedt hende om konkret svar idag, så hvis hun ikke vil ha' det, så værsågod da!
Skriver lige til dig i løbet af idag når/hvis det er
Isabeau skriver: Har skrevet med en siden igår, men har bedt hende om konkret svar idag, så hvis hun ikke vil ha' det, så værsågod da! Skriver lige til dig i løbet af idag når/hvis det er
Det er bare så super :-)
onlyme skriver: Det er bare så super :-)
Så er kravlegård og tremmeseng dit! Hvornår kan du hente det?
Isabeau skriver: Så er kravlegård og tremmeseng dit! Hvornår kan du hente det?
Åh jamen er ked af at sige det men vi kan ikke komme inden alligevel,. min mor havde lovet at hente den men hun er røget akut på sygehuset med min lillebror,. og han er nu indlagt så hun kommer ikke idag alligevel :-(vi bor ellers i sindal så der er end ikke så langt
Jeg vil rigtig gerne have kravlegården.Men skal det hentes inden den 12. For det har jeg desværre ikke mulighed for
onlyme skriver: Åh jamen er ked af at sige det men vi kan ikke komme inden alligevel,. min mor havde lovet at hente den men hun er røget akut på sygehuset med min lillebror,. og han er nu indlagt så hun kommer ikke idag alligevel :-(vi bor ellers i sindal så der er end ikke så langt
Min mand arbejder på Knivholt i Fr. havn - hører ham om han kan tá det med på mandag? Måske han kan sætte det et sted hvis i ikke er hjemme?
Kruse90 skriver: Jeg vil rigtig gerne have kravlegården.Men skal det hentes inden den 12. For det har jeg desværre ikke mulighed for
Hvis hende jeg skriver med nu, siger nej tak, er det din - lader det stå til mandag
Øv . Kunne godt bruge en kravlegård , men bor desværre på fyn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128