Hæmorider??? hvad kan jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har fået hæmorider og bløder når jeg er på wc...  Har faktisk haft det siden jeg fødte for snart 10 mdr. siden men er bare ALT for "stolt" til at gå til lægen med det. Kan simpelthen ikke få mig selv til det.

Jeg har "spejlet" min bag, og kan se det er en udvendig hæmoride, den gør ikke ondt, men den genere når jeg har sex med min kæreste...  Kan man gøre noget så den forsvinder uden lægehjælp? Den er ikke særligt stor. (ved ikke hvor store sådan nogle normalt er, har aldrig lidt af det før.) ¨

Som sagt jeg er såå ked af at have den nu, og er dog stadigvæk for stolt til at gå til lægen. Vil gerne have den væk hurtigt...

Håber der er nogle der kan hjælpe mig her. Synes det er sååå flovt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Malthes mor

Jeg havde hæmorider under min graviditet og fik stikpiller af lægen. Den forsvandt hurtigt. Så prøv det...det hjælp for mig ihvertfald.

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

Jeg havde hæmorider under min graviditet og fik stikpiller af lægen. Den forsvandt hurtigt. Så prøv det...det hjælp for mig ihvertfald.

Hvad nu hvis jeg ikke vil til lægen med det? så skal jeg jo vise det? det har jeg bestemt ikke lyst til...

Anmeld

8. februar 2012

K&S

Anonym skriver:

Hvad nu hvis jeg ikke vil til lægen med det? så skal jeg jo vise det? det har jeg bestemt ikke lyst til...

Du behøver ikke altid vise "den" frem - de kan tit diagnosticere udfra din beskrivelse

Jeg mener ikke du kan få noget i håndkøb - jeg har tidligere brugt stikpiller og creme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.