2. besøg af sundhedsplejesken...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Henriette Aaby

I dag er Simon 8 uger og 3 dage.

Jeg har jo haft rigtig svært ved at amme tidligere og denne gang har vi jo også haft noget at bøvle med, så jeg har supleret med en flaske eller to om dagen...

Det første Sp sagde da hun så Simon. "Henriette hvad giver du ham dog"???

Og jeg svar: "Bryst og flaske"....

"Jamen han er jo lige så stor som en 4 mrd gammel baby" siger hun så.

Og så målt hun og vejede ham. Han er nu 60 cm og vejer 5,9 kg...

HAN HAR TAGET 950 g på på 3 UGER  og er vokset 1 cm.

Ja han få nok så nu er det slut med flaske

Ellers et fint besøg hvor jeg blev testet for om jeg havde en fødselsnedtur, det har jeg ikke, hvilket jeg godt viste 

Simon skal bliver bedre på maven, så det må vi i gang med og så skal han trænes i opmærksomhed. 

Hun komme igen om 1 mrd for at se hvordan han tager på uden flaske, hvilket jeg synes er skønt

En lille update herfra

Henriette

Et lille billed af tyksakken og storsøster

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Moms

Det var sgu da gode nyheder.

Tillykke med det.

Moms

Anmeld

9. februar 2012

delimus

Dejligt at høre 

Hannah havde ikke taget meget på, men sp var meget tilfreds, for hun siger de vokser og udvikler sig i ryk og denne gang var der sket rigtig meget med hendes opmærksomhed og bevægelse, så ingen problemer  Jeg har så også en teori om, at det kan være fordi hun døjer sådan med maven, at hun ikke tager voldsomt på. Jeg mener alt den energi, hun bruger når hun skriger og skriger, kunne jo være brugt på noget mere fornuftigt  

Men nu vil sp ikke se os igen, før Hannah er 4 måneder, så det er dejligt  Så de næste to projekter herfra, må være barnedåb og 3 mrd vac. 

Anmeld

9. februar 2012

Henriette Aaby

Moms skriver:

Det var sgu da gode nyheder.

Tillykke med det.

Moms

Ja det var super dejligt 

Og nu begynder han også at sove lidt længere stræk om dagen så jeg tror at vi er ved at være over opstarts problemerne Og jeg igen kan være lidt bedre til at få svaret folk her inde

Anmeld

12. februar 2012

Henriette Aaby

delimus skriver:

Dejligt at høre 

Hannah havde ikke taget meget på, men sp var meget tilfreds, for hun siger de vokser og udvikler sig i ryk og denne gang var der sket rigtig meget med hendes opmærksomhed og bevægelse, så ingen problemer  Jeg har så også en teori om, at det kan være fordi hun døjer sådan med maven, at hun ikke tager voldsomt på. Jeg mener alt den energi, hun bruger når hun skriger og skriger, kunne jo være brugt på noget mere fornuftigt  

Men nu vil sp ikke se os igen, før Hannah er 4 måneder, så det er dejligt  Så de næste to projekter herfra, må være barnedåb og 3 mrd vac. 

Hmm tja det skulle jeg måske minde Simon om når han skriger hele aften Ej han er godt med nu og det kan ses.

At Sp først vil se jer når Hannah er 4 mrd er jo kun gode tegn Vi skal have det ekstra besøg fordi jeg nu kun ammer, så for at se om han tager rigtigt på

Det kører ellers rigtig godt det har amning, efter jeg har fået det rigtig tav på det, han kun får mad hver 3-4 time i stedet for hver time.

Nu skal han bare lære at sove ordentligt om dagen, og her bliver det også bedre og bedre

Hvornår skal i holde barnedåb?

Anmeld

13. februar 2012

delimus

Henriette Aaby skriver:

Hmm tja det skulle jeg måske minde Simon om når han skriger hele aften Ej han er godt med nu og det kan ses.

At Sp først vil se jer når Hannah er 4 mrd er jo kun gode tegn Vi skal have det ekstra besøg fordi jeg nu kun ammer, så for at se om han tager rigtigt på

Det kører ellers rigtig godt det har amning, efter jeg har fået det rigtig tav på det, han kun får mad hver 3-4 time i stedet for hver time.

Nu skal han bare lære at sove ordentligt om dagen, og her bliver det også bedre og bedre

Hvornår skal i holde barnedåb?

Vi skal holde barnedåb d.11.marts, så det er der jo ikke længe til 

Hannah har ikke skreget og haft problemer med maven siden lørdag aften nu, så det er bare dejligt. Over et helt døgn uden problemer, det er noget vi kan bruge til noget :-) Det skal så også siges at jeg er igang med et lille forsøg. Jeg har ikke rørt kaffe siden torsdag aften og fået meget meget lidt chokolade, så nu må vi se, om det har noget at sige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.