Hård mave hjælp1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har haft svært ved at afføre i flere dage nu, og endelig imorges fik jeg besøgt toilettet, men nu har jeg fået en rift i røvhullet, og der kom en del blod ud, hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg har haft svært ved at afføre i flere dage nu, og endelig imorges fik jeg besøgt toilettet, men nu har jeg fået en rift i røvhullet, og der kom en del blod ud, hvad skal jeg gøre?

Vil starte med noget movicol eller lactuloce til at blødgøre afføringen også tage en magnesia til natten så du får godt gang i maven, så tror jeg ikke du får rifter igen

Anmeld

8. februar 2012

Malthes mor

Jeg ville drikke en helvedes masse vand, spise frugt og grønt og så gå eller cykle nogle lange ture. Og så i løbet af et par dage vil din mave komme igang. Pas på med at spise hvidt brød og drikke sodavand. Det stopper maven.

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Vil starte med noget movicol eller lactuloce til at blødgøre afføringen også tage en magnesia til natten så du får godt gang i maven, så tror jeg ikke du får rifter igen

Jeg har så fået vide af min læge jeg skulle købe nogle piller som hedder HUSK, så har lige været nede og købe dem, men mod riften fik jeg sidst en stikpille, som virkelig var ubehagelige, tænkte mere på om der var en creme frem for pille..?

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

Jeg ville drikke en helvedes masse vand, spise frugt og grønt og så gå eller cykle nogle lange ture. Og så i løbet af et par dage vil din mave komme igang. Pas på med at spise hvidt brød og drikke sodavand. Det stopper maven.

Jeg drikker en hel masse vand, men det hjalp den første dag så ikke alligevel.. Så nu prøver jeg med nogle piller.. :-P er så lidt forelsket i usundt mad fortiden, men prøver og spise lidt mere fuldkorns og med masser af fibre fremfor hvidt brød:-P

Anmeld

10. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg har så fået vide af min læge jeg skulle købe nogle piller som hedder HUSK, så har lige været nede og købe dem, men mod riften fik jeg sidst en stikpille, som virkelig var ubehagelige, tænkte mere på om der var en creme frem for pille..?

hmm måske ac3comforte det er jo da mod kløe osv kan være det kan hjælpe.. Ja husk er også gamske udemærket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.