Heidi Stærk skriver:
Jeg er en ung pige på 21 jeg er godt nok ikke gravid endnu. Men jeg kom til at tænke på om man er en dårlig mor hvis man kun bruger 20.000 på babyting fram for en der bruger 40.000 på det samme.. hvad er forskælden på en barnevogn i en startpakke og en barnevogn som er købt alene ? Hvor meget brugte i da i fandt ud af at i var/er gravide?
K.H. Den møg forvirrede 
Er du gal mand!!! - Man er en TOTALT god mor!!!! - Specielt, hvis det ikke er det materielle det kommer an på!!!
Min holdning er 120% at TIDEN er den dyrebareste... Dine børn er FULDSTÆDIG LIGEGLADE med en bluse til en tusse, hvis du skal være på arbejde i 2 dage for at få 1000 kr efter skat. Så kunne du holde en dejlig fridag med dine børn og købe en bluse i føtex til 70 kr

Da jeg fik Idun, havde vi IKKE saltet til et æg. Var absolut på måsen. Vi har INGEN penge brugt på hende overhovedet, andet end bleer

Hun gik KUN i brugt tøj, vi havde fået gratis. Barnevogn vi havde fået gratis osv osv osv...
Hun var/er verdens gladeste og tryggeste barn

Så nejnejnej!! - Det handler stik modsat om pengepungen, hvor vidt du er en god mor, hvis du spørger mig
Anmeld