:S Håber der er nogle der kan svare mig på dette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. marts 2009

Heidi Stærk

Jeg er en ung pige på 21 jeg er godt nok ikke gravid endnu. Men jeg kom til at tænke på om man er en dårlig mor hvis man kun bruger 20.000 på babyting fram for en der bruger 40.000 på det samme.. hvad er forskælden på en barnevogn i en startpakke og en barnevogn som er købt alene ? Hvor meget brugte i da i fandt ud af at i var/er gravide?

K.H. Den møg forvirrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Heidi Stærk skriver:

Jeg er en ung pige på 21 jeg er godt nok ikke gravid endnu. Men jeg kom til at tænke på om man er en dårlig mor hvis man kun bruger 20.000 på babyting fram for en der bruger 40.000 på det samme.. hvad er forskælden på en barnevogn i en startpakke og en barnevogn som er købt alene ? Hvor meget brugte i da i fandt ud af at i var/er gravide?

K.H. Den møg forvirrede

Er du gal mand!!! - Man er en TOTALT god mor!!!! - Specielt, hvis det ikke er det materielle det kommer an på!!!

Min holdning er 120% at TIDEN er den dyrebareste... Dine børn er FULDSTÆDIG LIGEGLADE med en bluse til en tusse, hvis du skal være på arbejde i 2 dage for at få 1000 kr efter skat. Så kunne du holde en dejlig fridag med dine børn og købe en bluse i føtex til 70 kr

Da jeg fik Idun, havde vi IKKE saltet til et æg. Var absolut på måsen. Vi har INGEN penge brugt på hende overhovedet, andet end bleer
Hun gik KUN i brugt tøj, vi havde fået gratis. Barnevogn vi havde fået gratis osv osv osv...

Hun var/er verdens gladeste og tryggeste barn

Så nejnejnej!! - Det handler stik modsat om pengepungen, hvor vidt du er en god mor, hvis du spørger mig

Anmeld

19. marts 2009

Pia.

Heidi Stærk skriver:

K.H. Den møg forvirrede

Det betyder ingen ting hvor mange penge du bruger... det vigtigste er da at man er en god og kærlig mor og det er jeg slet ikke itvivl om du er/bliver...

barnevognen i startpakken er helt fin...

jeg tror (ved fra mig selv) at grunden til at man købe en dyr odder eller Emmaljunga er formen, stilen og modellen man går efter - altså en smags sag....

det vigtigste er at det er sikkerheds godkendt og at du er glad for det... så pyt med resten....

spar hvor du kan og brug pengene på noget mere fornuftigt...

Knus Pia.

Anmeld

19. marts 2009

Honningblomst

Jeg synes man er en smådum og halvnaiv mor hvis man bruger så mange penge...20000kr er fanme da også mange.
Køb efterhånden som behovet opstår pg håber virkelig ikke du alvorligt mener at du ville være en dårligere mor alt efter hvor mange penge du bruger.
Knus

Anmeld

19. marts 2009

Heidi Stærk

Ja det er mange penge men kender nemlig en der vil råde mig fra at købe en barnevogns pakke til det sammen som hun har givet for hendes barnevogn, men jeg vil ikke sætte en pris på mine kommende børn, da jeg kun vil de skal ha det bedste men også inde for rimlighedens grænser

Anmeld

19. marts 2009

Diana...

Eva skriver:

Jeg synes man er en smådum og halvnaiv mor hvis man bruger så mange penge...20000kr er fanme da også mange.
Køb efterhånden som behovet opstår pg håber virkelig ikke du alvorligt mener at du ville være en dårligere mor alt efter hvor mange penge du bruger.
Knus

Helt enig.

Anmeld

19. marts 2009

Mikkelmusen

Jeg tror at vi har brugt max 10 på udstyr... Og det er altså løbende... og vores datter er 20 mdr nu...

Og uanset om du bruger 5.000, 10.000, 20.000 eller en million på babyudstyr så kan man sagtens være en god mor. Det har intet med penge at gøre. Hvis nogen nogensinde mener du er/bliver en ringe mor fordi du evt bruger mindre end dem, så fortjener de et spark i røven!

Anmeld

19. marts 2009

Stumpen

Dit barn er ligeglad med om det er en mærkevare den ligger i eller ej, det er DIG der vigtig for barnet..
Anja -der købte meget brugt til den første..

Anmeld

19. marts 2009

Cris

20000Kr!!! Jeg har købt rigtigt meget brugt (ink. barnevogn), jeg har fået mange ting, som jeg selv også har givet til den næste og min familie og venner har givet nogle andre ting som gave. Vores økonomi var ikke på toppen, så der var ikke så meget plads til mange nye ting...

Er du sikkert på, at du er klar til at blive mor? Man kan ikke leve på hvad de andre siger, når man bliver mor, for man skal tage mange beslutning som er kun dine og ikke andre...

Anmeld

19. marts 2009

Lusi

Det skal du overhoved ikke spekulere på

Vi har heller ik købt ret meget selv, af de ting vi har til Luna.

Vi fik to skraldesække med drengetøj, af min kusine (vi vidste ik hvad kønnet var og troede faktisk det blev en dreng)
Nå men meget af det, der var drenget var bukser, og dem har hun altså gået med alligevel.. Har da bare syet en lyserød lap på eller andet eller givet hende rød bluse på..

Det eneste jeg krævede var at få en slinterny barnevogn og havde kigget på en af de startpakker med vogn, men vi blev enige om at købe en lækker emmaljunge combivogn i stedet for, for den kunne vi have i bilen..ret vigtig del at tænke på jo

Men nej mener bestemt ikke man bliver en bedre mor af at give sine børn mærketøj og hvad ved jeg.. Tværtimod!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.