Gør-det-selv amme-BH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.152 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. marts 2009

Cris

Hej søde piger!

jeg har fundet den her side for at lave selv en amme-bh. Det er faktisk meget smart. Man kan sagtens investere i nogle gode amme-bh'er men jeg synes, at det også er meget smart at lave så nogle og spare lidt penge. Det er også en sød projekt, når man er på barsel, synes jeg :-)

http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/braconvert.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

DK

Det virker lidt som et problem at stroppen ikke sidder fast på BH´en når man har hægtet "brystet" ned. Altså jeg kan kun forestille mig at den der strop ryger om på ryggen, og man så skal stå der og rode efter den, med et bart bryst der hænger og, ja flagrer.

Anmeld

14. april 2009

Cris

Der er en elastik, som jeg kan se på billederne. Man kan syge en elastik fra stroppen til bh, så du ikke skal "fiske" stroppen på rykken og brysten ikke hænger for meget. Jeg tror, at med en relativ bred elastik ville det virke fint (jeg synes, at den på billedet er lidt for tynd), men jeg har ikke prøvet at lave en selv endu, det vil jeg om nogle få måneder. Man skal selv prøve, tror jeg, for at lave præcis, det der passer til dig. Jeg synes stadig, at den er en super-idé!

Anmeld

11. juni 2009

Dianan

Smart. Det må da afprøves...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.