15 mdr vugges stadig - HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej har brug for hjælp ang min datter på snart 15 mdr. Jeg vugger hende stadig. Grunden til det er at hun ALTID Har skreget hvergang jeg lagde hende i sengen. Sådan har hun været siden første gang jeg ville ligge hende til at sove alene. Men det går bare ikke! Man skulle tro at man gjorde hende ondt osv. Men nu vil jeg prøve mig frem igen men hvordan gør man ? Er der ikk nogle der vil hjælpe mig på vej ? Hun går ikke i vuggestue pt da vi venter på friplads. Derfor vil jeg lære hende at sove alene inden hun kommer i vuggestue. Pleaseeeee har søgt på nettet men synes I er bedst til at rådgive  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Lillefe

Hejsa

Selvfølgelig skriger hun når du ligger hende hun vil jo være hos sin mor eller far hele tiden og selvom hun er så lille ved hun godt at hver gang hun skriger så tager du hende op, og det skal der laves om på med det samme. Jeg ved det lyder meget hårdt, men du bliver nød til at sige til dig selv at nu skal det gøres. Du ligger hende i sengen om aftenen når hun skal sove og så går du, efter ti min kommer du igen nusser hende på kinden og siger du er her og går igen det bliver du ved med indtil hun sover. Du må under ingen omstændigheder tage hende op. Og det bliver hårdt og der kan gå op til en uge før hun forstår det. Men så lover jeg dig at det vil virke.

Held og lykke med det

Fra en mor til tre sovende børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.