Er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Chalala85

Hej piger....

Er i uge 36 og har desværre haft mange voldsomme plukveer de sidste 2 uger. Har været på FG og til JM som har meddelt mig at jeg skal tage den med ro da de ikke vil stoppe en evt. fødsel hvis den skulle udvikle sig. De har arbejdet med min livmoderhals, men er lukket endnu.

Jeg har stadig plukveer og de gør skide ondt, har mange i løbet af en dag, kommer nærmest i bølger. Udover det så er jeg sååååå træt!

Er det fordi jeg har plukveer eller fordi kroppen er træt?

Help

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

L&V

Chalala85 skriver:

Hej piger....

Er i uge 36 og har desværre haft mange voldsomme plukveer de sidste 2 uger. Har været på FG og til JM som har meddelt mig at jeg skal tage den med ro da de ikke vil stoppe en evt. fødsel hvis den skulle udvikle sig. De har arbejdet med min livmoderhals, men er lukket endnu.

Jeg har stadig plukveer og de gør skide ondt, har mange i løbet af en dag, kommer nærmest i bølger. Udover det så er jeg sååååå træt!

Er det fordi jeg har plukveer eller fordi kroppen er træt?

Help

Tror det er fordi din krop er træt, du er jo ved at være langt henne så alt hva du foretager dig kræver ekstra energi, os det at have plukveer Så benene op og træk vejret roligt.. Nyd den sidste tid enden der kommer en lille en

Anmeld

8. februar 2012

Chalala85

Månsson skriver:

Tror det er fordi din krop er træt, du er jo ved at være langt henne så alt hva du foretager dig kræver ekstra energi, os det at have plukveer Så benene op og træk vejret roligt.. Nyd den sidste tid enden der kommer en lille en

Ja du har nok ret Går på barsel på fredag, så skal der bare være ren afslapning.. ahhhhh

Anmeld

8. februar 2012

L&V

Chalala85 skriver:

Ja du har nok ret Går på barsel på fredag, så skal der bare være ren afslapning.. ahhhhh

Åh hvor dejligt. God barsel

Anmeld

8. februar 2012

Chalala85

Månsson skriver:

Åh hvor dejligt. God barsel

Jo tak, veltrængt.. selvom firmaet self skal passe lidt ind imellem

Anmeld

8. februar 2012

L&V

Chalala85 skriver:

Jo tak, veltrængt.. selvom firmaet self skal passe lidt ind imellem

Årh ja det er jo så ulempen ved at være selvstændig men håber du får mulighed for at slappe godt af

Anmeld

8. februar 2012

Chalala85

Månsson skriver:

Årh ja det er jo så ulempen ved at være selvstændig men håber du får mulighed for at slappe godt af

Det skal jeg nok få :-D Så må manden lige overtage lidt

Anmeld

8. februar 2012

L&V

Chalala85 skriver:

Det skal jeg nok få :-D Så må manden lige overtage lidt

Lyder som en go ide

Anmeld

8. februar 2012

Chalala85

Månsson skriver:

Lyder som en go ide

Jep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.