Bio Strath og forkølelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.152 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. marts 2009

lonemus

Nu har både jeg og begge mine børn spist Bio Strath-dråber dagligt i 4 uger.
Da vi startede med at spise dem, var vi alle meget forkølet. Det er vi stadigvæk, hvilket jeg syntes er mærkeligt så længe. MIn datter er nu endt med mellemørebet. og min søn med falsk strubehost, jeg selv har har haft pandehulebet.

Jeg ved det lyder mærkeligt, men jeg syntes bare det er underligt vi alle ikke kan slippe af med vores snot.....man skulle næsten tro, at dråberme holdt på vores forkølelser - hvor dumt det end lyder, men jeg syntes bare det er mystisk vi ikke kan slippe af med det.
Nogel af jer andre der har prøvet dette efter start på Bio Strath?

Jeg ved godt man skal spise dem i 2-3 mdr før dråberne har sin fulde effekt, men syntes bare det er underligt vi stadig er så snottet....det mindes jeg ikke vi har oplevet før.
Er det et tilfælde eller er det dråberne?

LOne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

Susan1978

Jeg tror bestemt ikke det har noget med dråberne at gøre.. !

Jeg har også kørt et forsøg, jeg startede med at give mine unger det fra oktober sidste år og de får en "snaps" hver mogen med dråberne i ..

og jeg er meget overrasket , der er ingen af mine unger der bare har haft så meget som en forkølelse.. 7*9*13..

At den mindste så har haft en lungebetændelse.. har nok ikke noget med det at gøre, han har astmatisk bronkitis og får også naturmedicin for det og det synes jeg også har haft en effekt, eftersom han sidste år havde 3 lungebetændelser hvor af den ene var så slem at han måtte indlægges.

Rigtig god bedring med snotten.. i må have et skud C-vitamin depot..

Anmeld

19. marts 2009

JonTri

Hvad er Bio Strath... har en søn der har været forkølet siden dec... næstenkonstant...

Anmeld

19. marts 2009

Pia.

rikkekrogh skriver:

Hvad er Bio Strath... har en søn der har været forkølet siden dec... næstenkonstant...

prøv at læs her....
http://www.naturoghelse.dk/shop/bio-strath-eliksir-750-324p.html

knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.