Babyalarm?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

NNL

Hey skønne piger

Har I købt babyalarm? I så fald, hvilken?

Jeg synes det er en jungle - er blevet frarådet Philips, da de sluger batterier som vi andre gravide spiser kager  Og SuperNova skulle være okay, men kan ikke tåle at blive tabt og signalerne kan gå i hinanden. Der er også en billig fra IKEA - gad vide om det er noget skrammel?

De fleste af dem jeg har spurgt har anbefalet NeoNate - de er på tilbud i Elgiganten lige nu til 999 kr.

Men hvad pokker har I andre gjort jer af overvejelser? Hvad er overhovedet nødvendigt når man bor i en lille bitte by på landet (tvivler på at andre baby alarmer går i den herude)

Kram fra Nadia og mavsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

grøn · ært

Hehe, ja, det er godt nok noget af en jungle!! Vi har dog besluttet ikke at købe en babyalarm - lige forløbigt i hvert fald. Hvis vi så alligevel synes, at vi har brug for den (når den lille altså er kommer), så må vi jo ud og købe. Men nu prøver vi uden. Vi bor jo ikke i et stort hus og lejligheden er "kun" 97 kvm. Hvis den skal ud og ligge i barnevognen, er det jo heldigvis sommer de første mange måneder, så vi kan have døren åben, for at høre den. 

Men held og lykke med alarm-jagten! :-D

Anmeld

8. februar 2012

JH12

Vi har købt en Barnvakt fra BabySam, da den er varmt anbefalet af butikken, og den har en masse gode funktioner, også skulle det være nemt at indstille og have med at gøre.. også fylder de ikke særlig meget..

Anmeld

8. februar 2012

Koen.

Vi har en i forvejen da vi stadig bruger den til storsøster om aftenen når hun er puttet

Den er fra Harald Nyborg og kostede tæt på 900 kr og den er genial, kunne ikke leve uden den der er kamera i så man kan se barnet

Anmeld

8. februar 2012

Miss Juul

Pt. bor vi i lejlighed på 4 sal, så ham den lille kommer ikke lige ud uden opsyn..

Har også overvejet meget om vi overhovedet får brug for en babyalarm, men vi er kommet frem til at vi bare køber en billig en så vi har den "hvis man nu liiige står og skal bruge den" og så vurderer vores behov for alarm efter han er kommet til verden

Held og lykke med jagten

Anmeld

8. februar 2012

Camillee

Jeg har også hørt en masse godt om NeoNate.
og vi har også snakket om at det skulle være dem når vore "gamle" afgår ved døden (:

... nå men Vi fik en PrimaNova af farmor da vi lå på Sygehuset med Elias og de har holdt til en MASSE slag og ikke mindst savl  og de holder i nu, og fungere ubeklageligt, 
de er godt nok tæpet sammen efterhånden da Elias synes det er smadder sjovt at lege walkie talkie med dem sammen med Farmand,  så man kan vidst rolig sige de har holdt til lidt af hvert,
Men om det bare er os der er heldige ved jeg så ikke men vi er ihverfald glade for dem

Anmeld

8. februar 2012

NNL

Joyce skriver:

Vi har købt en Barnvakt fra BabySam, da den er varmt anbefalet af butikken, og den har en masse gode funktioner, også skulle det være nemt at indstille og have med at gøre.. også fylder de ikke særlig meget..

Hvad har I givet for dem??

Anmeld

8. februar 2012

NNL

tanja. skriver:

Vi har en i forvejen da vi stadig bruger den til storsøster om aftenen når hun er puttet

Den er fra Harald Nyborg og kostede tæt på 900 kr og den er genial, kunne ikke leve uden den der er kamera i så man kan se barnet

Min kæreste synes også rigtig godt om dem hvor man kan se barmet - men jeg har tænkt om det bare er lir, eller om man rent faktisk har meget gavn af det???

Anmeld

8. februar 2012

NNL

Camillee skriver:

Jeg har også hørt en masse godt om NeoNate.
og vi har også snakket om at det skulle være dem når vore "gamle" afgår ved døden (:

... nå men Vi fik en PrimaNova af farmor da vi lå på Sygehuset med Elias og de har holdt til en MASSE slag og ikke mindst savl  og de holder i nu, og fungere ubeklageligt, 
de er godt nok tæpet sammen efterhånden da Elias synes det er smadder sjovt at lege walkie talkie med dem sammen med Farmand,  så man kan vidst rolig sige de har holdt til lidt af hvert,
Men om det bare er os der er heldige ved jeg så ikke men vi er ihverfald glade for dem

Tak for svar - vil lige lure hvad det er for nogle

Anmeld

8. februar 2012

JH12

NNL skriver:

Hvad har I givet for dem??

Tror vi gav 1.299 ,-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.