sikke en nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. marts 2009

SaNiNa

Igår aftes ved en 23.30 tiden fik jeg sådan en trykkende lige under brystet det gjorde bare så F...ING ondt... kunne ikke side, stå eller ligge, det var lige som om der blev blokerede for lugten og jeg begynde så at kaste op...

Min første tanke var nå nu kan jeg heller ikke tåle den pencelin (fik en kur mod blærebetændelse i går), men kunne slet ikke få det til at hænge sammen med det gjord ondt så langt oppe... efter nogen tid hvor jeg ikke kunne det en eller det andet kunne slet ikke slappe af, ringede kæresten til vagtlægen... Ja og så kunne vi komme og 45 min iiih tak, jeg har sku ondt og kæresten var helt rund på gulvet over jeg hbade så ondt... nå men jeg fik lagt mig med en pude der pressede mod presset og så fik jeg slappet lidt af... Da vi så kom ud til vagtlægen, ville han jo have en urinprøve og jeg sagde jo som det var at der var bakterier idag da jeg lige hvade fået en kur, men nej nej han skulle bare have en og det fik han så.... så begynde han på om jeg spise og drak, ja det gjorde jeg jo og spiser da rimelig normalt er bare sulten hele tiden... så stixede osse til for protiner og det var rigtig lavt selv om jeg har spist hele dagen... så nu skal jeg på syghuset imorgen, da de ikke mente det "kun" kunne være opstød og ikke når det gjorde så ondt

Men fik da sådan en pille mod opstød og har ca sove 4 time i nat...
kan min graviditet snar blive værre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

Becks

ææv søde, din stakkel..

Men selvom det er svært søde, så tænk på det er det hele værd i sidste ende når guldklumpen kommer ud

Håber de sidste uger går som smurt

Knus Beck

Anmeld

19. marts 2009

Mca<3

Øv for søren du er uheldig ...
Jeg lider af spise rørs brok og får mavesårs piller i mod det .. Mange har det men ved det ikke .. Når der kommer for meget mavesyre får man de smerter du beskriver ... Jeg har det specielt værre når jeg er gravid pga al den mave syre .. Det kunne være det .. aldeles ufarligt .. Smerterne forsvinder kort tid efter jeg har fåpet min pille ,,

Anmeld

20. marts 2009

SaNiNa

Skal til min egen læge på mandag da jeg stadig har en tryggen og fik det især da jeg drak det der sukkervand ude på syghuset...

Men det er jo nok bare opstød, men så vil jeg utrolig gerne have noget mod det da det gør mega ondt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.