Nogle fra Malling og omegn? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

HeidiØ

HelenaJ skriver:

Jeg bor i Højbjerg. Det er også lidt tæt på - synes jeg

Ja det er da Har to veninder der bor der! ..

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

8. februar 2012

HeidiØ

Mette. skriver:

Vi bor også i Mårslet.

iih skønt, det virker også som et dejligt sted

Anmeld

8. februar 2012

HeidiØ

Lunae skriver:

Vi bor i Tranbjerg - det er heller ikke langt fra

Nej, det må man sige Det er en af grundende til vi rykker derned, min kæreste arbejder i Tranbjerg

Anmeld

8. februar 2012

Mette.

HeidiØ skriver:

iih skønt, det virker også som et dejligt sted

Det er også et rigtig dejligt område, vi er blevet rigtig glade for at bo her hvertfald.

Anmeld

8. februar 2012

HeidiØ

Mette. skriver:

Det er også et rigtig dejligt område, vi er blevet rigtig glade for at bo her hvertfald.

Har I boet der længe?

Anmeld

8. februar 2012

Mette.

HeidiØ skriver:

Har I boet der længe?

Nej, vi flyttede herud for snart 1 år siden. Vi boede i lejlighed inde midt i Århus, men det er altså ikke altid lykken med en krudtugle, så da hun blev 1 år, fandt vi et rækkehus tile leje her, så det var helt perfekt.

Anmeld

8. februar 2012

HeidiØ

Mette. skriver:

Nej, vi flyttede herud for snart 1 år siden. Vi boede i lejlighed inde midt i Århus, men det er altså ikke altid lykken med en krudtugle, så da hun blev 1 år, fandt vi et rækkehus tile leje her, så det var helt perfekt.

Ej, hvor dejligt Det kan jeg godt forstå I gjorde! Jeg glæder mig til at komme "ned til jer" og bo hehe!

Anmeld

8. februar 2012

Mette.

HeidiØ skriver:

Ej, hvor dejligt Det kan jeg godt forstå I gjorde! Jeg glæder mig til at komme "ned til jer" og bo hehe!

Det skal du også gøre! Det er virkelig et dejligt område herude.. Også er vi super glade for vores dp her, det betyder jo endnu mere at ens guldklump trives. 

Anmeld

8. februar 2012

HeidiØ

Mette. skriver:

Det skal du også gøre! Det er virkelig et dejligt område herude.. Også er vi super glade for vores dp her, det betyder jo endnu mere at ens guldklump trives. 

Helt klart! Det er nemlig min næste tanke.. han skal skrives op til dp i en anden kommune Med start juni/juli! Det er jeg spændt på om blir et problem!

Anmeld

8. februar 2012

Mette.

HeidiØ skriver:

Helt klart! Det er nemlig min næste tanke.. han skal skrives op til dp i en anden kommune Med start juni/juli! Det er jeg spændt på om blir et problem!

Det var ikke noget problem her.

Vi fandt først sådan ret pludseligt ud af vi skulle flytte herud, og Emilie var egentligt skrevet op til DP til start august 2010 inde i Århus, men da vi slut april flyttede herud skulle vi jo så skrifte distrikt og dermed skrives op til nogle helt andre pladser.

VI fik dog en plads lgie der hvor vi gerne ville og til d. 15. august som ansøgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.