Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Vil lige hører jer damer om jeres mand giver jer en orgasme? Hvis min fyr er kommet er "showet" ovre. Det frustrere mig meget. Har talt med ham om det, men han har åbenbart ikke taget det til sig.
Vil lige hører jer damer om jeres mand giver jer en orgasme? Hvis min fyr er kommet er "showet" ovre. Det frustrere mig meget. Har talt med ham om det, men han har åbenbart ikke taget det til sig.
ja en gang imellem, ikke hver gang - han prøver dog ihærdigt hver gang, men jeg har bare meget svært ved det så det sker kun engang imellem
FrkZier skriver: ja en gang imellem, ikke hver gang - han prøver dog ihærdigt hver gang, men jeg har bare meget svært ved det så det sker kun engang imellem
Det er på helt samme måde herhjemme
Kan da sagtens forstå at du er træt af det. Hos os er det mest manden, som bliver frusteret hvis jeg ikke får det Det er ikke det vigtigste for mig
Ja, for det meste. Nogle gange er det ikke nødvendigt for mig for at føle mig tilfredsstillet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128