Hov - var det en ve eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Anonym trådstarter

UNDSKYLDER LIGE FOR DETALJERNE! 

Ja sagen er den at jeg sidder og slapper af i sofaen, jeg er 37+3 idag.

Min maven den blopper/popper helt vildt (højest sansyneligt pga luft som kører rundt)

Og så pludselig føler jeg at jeg lige skal til at sk*de og jeg ikke kan holde det inde - jeg får mig så rejst både med plukve og det hele, og føler så bare en ømhed/varme fra min lænd og nedad.

Jeg kommer så på wc og kommer af med en masse luft + lidt mere, og siden har der ikke været noget (5-10 min siden)

Men hvad var det? - Bare luft/ondt i maven/bæ, eller en ve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Min maven den blopper/popper helt vildt (højest sansyneligt pga luft som kører rundt)

Og så pludselig føler jeg at jeg lige skal til at sk*de og jeg ikke kan holde det inde - jeg får mig så rejst både med plukve og det hele, og føler så bare en ømhed/varme fra min lænd og nedad.

Jeg kommer så på wc og kommer af med en masse luft + lidt mere, og siden har der ikke været noget (5-10 min siden)

det kan godt bare være fordi du skulle på toilet, men det kan også være begyndende veer..

Hvis du har haft en dag hvor du skal af med meget, altså så du føler det hele bliver tømt kan det også være tegn på at der er på vej til at gå gang i noget..

men om det du mærkede præcist var en ve det ved jeg ikke..
vil dog sige at da mine først rigtig gik igang var jeg slet slet ikke i tvivl fordi de netop kom flere gange, de varede ikke så lang tid af gangen, men de kom regelmæssigt hver 3-4 minut i starten..

Anmeld

7. februar 2012

Kamulla

ørhm... svært at sige... man får meget ludt i maven som gravid, og det kan give nogle seriøse smerter.. det har jeg prøvet ikke andet for at se om der sker mere, gør der ikke det, jamen så er det nok ikke veer.. og lad mig sige.. at de smerter veer er burde man ikke sætte ? ved når det for alvor går igang.. 

Anmeld

7. februar 2012

Bare mig..

Anonym skriver:

Uha, det er svært at sige.. Når du kun har oplevet en enkelt, vil jeg sige du skal vente og se tiden an..

Meeen det er da ikke usandsynligt, når du er så tæt på terminen..

På mig føltes de første veer ikke som om man skulle på toilettet og af med noget, men ja, svært at forklare, men skal jeg, vil jeg helst forklare de første veer som slemmer jag i lænden og foran..

krydser da for det er veer, men bliv endelig ikke skuffet hvis det ikke er.. Giv endelig en update

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

det kan godt bare være fordi du skulle på toilet, men det kan også være begyndende veer..

Hvis du har haft en dag hvor du skal af med meget, altså så du føler det hele bliver tømt kan det også være tegn på at der er på vej til at gå gang i noget..

men om det du mærkede præcist var en ve det ved jeg ikke..
vil dog sige at da mine først rigtig gik igang var jeg slet slet ikke i tvivl fordi de netop kom flere gange, de varede ikke så lang tid af gangen, men de kom regelmæssigt hver 3-4 minut i starten..

Jeg har rendt på toilet MEGET idag.. Både med nr 1 og nr 2..

Men jeg må bare se tiden an og se om der sker mere..

Indtil videre har der ikke været noget andet end jeg bare er MEGET øm i underlivet.. 

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

ørhm... svært at sige... man får meget ludt i maven som gravid, og det kan give nogle seriøse smerter.. det har jeg prøvet ikke andet for at se om der sker mere, gør der ikke det, jamen så er det nok ikke veer.. og lad mig sige.. at de smerter veer er burde man ikke sætte ? ved når det for alvor går igang.. 

Jeg ved godt man ikke burde sætte ? ved veer.. Men det gør jeg nu alligevel.. Jeg går jo og venter og venter og venter.. Og så hver gang der sker noget nyt, så tænkter jeg om det er NU..

Så det er nu bare derfor jeg sætter ? ved det..

Anmeld

7. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg har rendt på toilet MEGET idag.. Både med nr 1 og nr 2..

Men jeg må bare se tiden an og se om der sker mere..

Indtil videre har der ikke været noget andet end jeg bare er MEGET øm i underlivet.. 

det kan sagtens være fordi at kroppen gør sig klar..

men som en anden siger, så indstil dig på at der ikke er gang i noget, for så bliver du ikke skuffet..

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

MGN~NGM<3 skriver:

Uha, det er svært at sige.. Når du kun har oplevet en enkelt, vil jeg sige du skal vente og se tiden an..

Meeen det er da ikke usandsynligt, når du er så tæt på terminen..

På mig føltes de første veer ikke som om man skulle på toilettet og af med noget, men ja, svært at forklare, men skal jeg, vil jeg helst forklare de første veer som slemmer jag i lænden og foran..

krydser da for det er veer, men bliv endelig ikke skuffet hvis det ikke er.. Giv endelig en update

Jeg bliver ikke skuffet.. Dog kunne det være rart at få overstået..

Men jeg ser tiden an.. Det virker ikke til at der kommer mere.. Ikke endnu hvertfald..

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

det kan sagtens være fordi at kroppen gør sig klar..

men som en anden siger, så indstil dig på at der ikke er gang i noget, for så bliver du ikke skuffet..

Bliver ikke skuffet.. Må bare vente..  

Sooom alle andre også gør når de er så langt..

Anmeld

7. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Bliver ikke skuffet.. Må bare vente..  

Sooom alle andre også gør når de er så langt..

hehe, ja det er rigtigt..

for at det snart går igang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.