Nervøs ! ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

TR

Heii piger .. Jeg er 6+1 Idag har jeg ikk haft kvalme som jeg plejer, og har her til aften fået ondt i øverst af maven ;/ nogle der ved hva det kan betyde ? Er så bange for det fordi fosteret (staves) er ved at gå til ? ;( ;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Mettefpigen

Det er meget forskelligt hvordan man har kvalme.. Du behøver heller ikk at have kvalme hver dag.... Men vil sige at det bør ikk gøre ondt i maven, men det bør føles lidt som menstruationssmerter... Så er det bare baby du kan mærke  

Anmeld

7. februar 2012

M&N

Bare rolig. Man behøver ikke have kvalme hver dag.

Jeg var én af dem som ingen symptomer havde, så bare rolig, fosteret har det nok helt fint 

Anmeld

7. februar 2012

TR

Mettefpigen skriver:

Det er meget forskelligt hvordan man har kvalme.. Du behøver heller ikk at have kvalme hver dag.... Men vil sige at det bør ikk gøre ondt i maven, men det bør føles lidt som menstruationssmerter... Så er det bare baby du kan mærke  

Taaak for svar bliver bare urolig når det første dag hvor jeg kan holde ud at være til for kvalme .. Man kan da ikk have mens smerter øverst i maven ??

Anmeld

7. februar 2012

TR

BabyWish2012 <3 skriver:

Bare rolig. Man behøver ikke have kvalme hver dag.

Jeg var én af dem som ingen symptomer havde, så bare rolig, fosteret har det nok helt fint 

Håber du har ret har bare været så urolig Idag , om alt er som det skal være ;/ fordi det første dag Idag , jeg har kunne holde ud at være til for kvalme !

Anmeld

7. februar 2012

marius' mor

TR skriver:

Heii piger .. Jeg er 6+1 Idag har jeg ikk haft kvalme som jeg plejer, og har her til aften fået ondt i øverst af maven ;/ nogle der ved hva det kan betyde ? Er så bange for det fordi fosteret (staves) er ved at gå til ? ;( ;(

alle graviditeter er jo ikke ens, så bare fordi du ikke har kvalme er det jo ikke ensbetydende med, at det ikke er et livedygtigt foster..

Man kan have murren i underlivet når ægget sætter sig og man kan endda have en mindre blødning når ægget sætter sig fast, hvilket er helt normalt..

Men du kan jo teste om et par dage og se de positive streger er aftagnede..

kh Marius' mor

Anmeld

7. februar 2012

TR

marius' mor skriver:

alle graviditeter er jo ikke ens, så bare fordi du ikke har kvalme er det jo ikke ensbetydende med, at det ikke er et livedygtigt foster..

Man kan have murren i underlivet når ægget sætter sig og man kan endda have en mindre blødning når ægget sætter sig fast, hvilket er helt normalt..

kh Marius' mor

Nej det ved jeg godt de ikk er .. og ved os godt at man kan have mens smerter men det her er i øverst af maven , altså under brysterne , jeg har ondt ;/

Anmeld

7. februar 2012

FrkZier

marius' mor skriver:

kh Marius' mor

må lige blande mig og sige at selvom fosteret er gået til kan en graviditetstest altså godt være ligeså positiv som den var inden! ( taler af erfaring) ..

^^ikke for at gøre TS nervøs eller noget, ville bare tilføje

Anmeld

7. februar 2012

Masig

TR skriver:

Min kvalme kom og gik som den selv ville. Kunne have flere dage med ulidelig kvalme og lige pludselig fra den ene dag til den anden forsvandt det i flere dage for så at komme igen....

Jeg har hele tiden haft alle mulige mærkelig smerter alle steder i maven, både oppe og nede og i siderne, samt lændesmerter og smerter ved halebenet... har virkelig prøvet alle slags smerter, men min baby har det fint, så det behøver ikke betyde noget...

Hvis det er højere oppe kan det være din mavesæk eller tarmene som driller lidt.. Fordøjelsessystemet bliver ofte dårligere når man er gravid og mange oplever både hård mave og diarre.. Det kan være det der giver lidt smerter....

Anmeld

7. februar 2012

TR

Masig skriver:

Min kvalme kom og gik som den selv ville. Kunne have flere dage med ulidelig kvalme og lige pludselig fra den ene dag til den anden forsvandt det i flere dage for så at komme igen....

Jeg har hele tiden haft alle mulige mærkelig smerter alle steder i maven, både oppe og nede og i siderne, samt lændesmerter og smerter ved halebenet... har virkelig prøvet alle slags smerter, men min baby har det fint, så det behøver ikke betyde noget...

Hvis det er højere oppe kan det være din mavesæk eller tarmene som driller lidt.. Fordøjelsessystemet bliver ofte dårligere når man er gravid og mange oplever både hård mave og diarre.. Det kan være det der giver lidt smerter....

1000 tak for svar det berolige mig lidt at det ikk betyder det er noget dårligt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.