Lever biopsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

TbCp

l.kjoeller skriver:

håber alt er godt

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

LISBETH:-)

Sidder med en kæmpe klump i halsen. Hvor er det bare en sej kamp i er igennem, og hvor er lille Mikkel bare en vaske ægte superhelt!!

Kan godt forstå du bliver sur, det er da bare heller ikke i orden og udsætte ham for unødvendige ting, når den lille mand har så rigeligt og kæmpe med i forvejen (og jer også for den sags skyld)

Håber det bedste

Anmeld

8. februar 2012

maryjane

8. februar 2012

TbCp

LISBETH:-) skriver:

Sidder med en kæmpe klump i halsen. Hvor er det bare en sej kamp i er igennem, og hvor er lille Mikkel bare en vaske ægte superhelt!!

Kan godt forstå du bliver sur, det er da bare heller ikke i orden og udsætte ham for unødvendige ting, når den lille mand har så rigeligt og kæmpe med i forvejen (og jer også for den sags skyld)

Håber det bedste

Tak

Nej jeg synes godt nok at så mange timers faste slet ikke var i orden... og han skal jo for pokker helst ikke tabe sig...

Vi kan jo desværre ikke sige nej til det, da hans lever ER dårlig og der skal findes en løsning... heldigvis er det overstået nu...

Anmeld

8. februar 2012

th

TbCp skriver:

Tak

Nej jeg synes godt nok at så mange timers faste slet ikke var i orden... og han skal jo for pokker helst ikke tabe sig...

Vi kan jo desværre ikke sige nej til det, da hans lever ER dårlig og der skal findes en løsning... heldigvis er det overstået nu...

puha Tina, det er godt nok en hård kamp i kæper derude, og hvor er det synd for Mikkel og for jer som familie at skulle igennem alt dette her.

har ikke rigtig ord for hvad jeg skal sige/skrive, andet end at jeg krydser finger alt hvad jeg kan får at det bliver fundet en løsning, så i snart kan være jeres lille familie uden at tænke sygehus hele tiden

Anmeld

8. februar 2012

TbCp

th skriver:

puha Tina, det er godt nok en hård kamp i kæper derude, og hvor er det synd for Mikkel og for jer som familie at skulle igennem alt dette her.

har ikke rigtig ord for hvad jeg skal sige/skrive, andet end at jeg krydser finger alt hvad jeg kan får at det bliver fundet en løsning, så i snart kan være jeres lille familie uden at tænke sygehus hele tiden

1000 tak
Nej der er heller ikke så meget at sige... det er sgu nogle hårde dage ind imellem, men på en eller anden måde får man jo alligevel kæmpet sig igennem...

Anmeld

8. februar 2012

CamillaSoefelt

TbCp skriver:

I fredags skulle Mikkel have lavet en leverbiopsi. Han havde fastet fra kl. 3.30 ca om natten, og vi ventede og ventede... Heldigvis sov han rigtig meget så det var ikke så slemt at undvære mad...
Kl. 14.30 (næsten 12 timer) kom de så og sagde det var aflyst/udsat

Weekend gik og så fra natten mellem søndag og mandag skulle han igen faste fra kl. 4... det samme skete igen... 10 timer nåede han at være uden mad!!!! Denne gang gik det dog ikke så nemt, han græd rigtig meget!!!! Men igen blev det udsat....

Nøøøj jeg var gal! Og det var så synd for Mikkel!!!!

I nat skulle han endnu engang faste.... Men heldigvis nåede det kun at blive 6 timer denne gang så kom han på operationsgangen.

Jeg hader HADER at lægge ham i narkose

Det tog ca. 1 time så kom han på opvågning hvor han skulle ligge 2 timer.

Nu er vi tilbage på børneafdelingen hvor han ligger med sat-måler og blodtryksapperat så der kan blive holdt lidt øje med ham og han sover og sover.

Professoren på afdelingen har bedt dem sende biopsien afsted med det samme, så vi får forhåbentlig hurtig svar...

Kryds fingre for et positivt et af slagsen, at hans lever ikke er alt for syg...

Krydser alt hvad der krydses kan;-)!!!

Anmeld

8. februar 2012

jeanne-skat

har godt nok ondt af jer. alt det i skal igemmen

Anmeld

9. februar 2012

TbCp

maryjane skriver:

Tak

Anmeld

9. februar 2012

TbCp

CamillaSoefelt skriver:

Krydser alt hvad der krydses kan;-)!!!

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.