Vores 3D/4D Scanning af lillepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

baby84

Kruse90 skriver:

Hej skønne kvinder.

Jeg ville da bare lige vise vores lillepige frem
Hun var sååå fin, og meget langt væk i drømmeland

Hun var lige som hun skulle være 1100g og passede lige til termin
Så hvis hun følger hendes kurve vil hun veje omkring 3500-3600g ved fødslen

Derudover er lillepigen ikke bare lillepigen mere Men Filucca

Her er lige et par billeder af hende.

Kram Carina og lillepigen

åh hvor er hun bare fin og helt perfekt at hun følger sin kurve så flot., Vildt de allerede kan skønne fødselsvægten, men fedt fordi det kommer tæt på nu . Håber også de kan når vi skal have 3d her den 22.,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

bette-my@hotmail.com

Hej smukke.

Hvor ser hun bare fin ud. Der er også en lille grankusine her som glæder sig.

Anmeld

7. februar 2012

Kruse90

baby84 skriver:

åh hvor er hun bare fin og helt perfekt at hun følger sin kurve så flot., Vildt de allerede kan skønne fødselsvægten, men fedt fordi det kommer tæt på nu . Håber også de kan når vi skal have 3d her den 22.,

Ja det er så dejligt

Ja de kan jo intet sige 100% men kun at hvis hun føler kurven som hun er på nu er det deromkring
Det kan jo godt svinge Det er ikke til at sige hvor meget hun kommer til at tage på de efterfølgende uger

Ihh glæd dig, det er en super hyggeligt oplevelse

Anmeld

7. februar 2012

Kruse90

Smila1988 skriver:

Hej smukke.

Hvor ser hun bare fin ud. Der er også en lille grankusine her som glæder sig.

Tak syntes også hun er helt igennem perfekt.

Det bliver så dejligt at der er grandkusiner omkring hendes alder
De skal nok få meget glæde af hinanden

Anmeld

7. februar 2012

Kristinasdk

Kruse90 skriver:

Årh det lyder ikke rart søde
Øv, håber snart i kommer ovenpå igen.

Det lyder ikke rart, er hun ved at været sig selv igen.

Kan godt forstå du synte det var for meget, det ville jeg uden tvivl også syntes.

Ja hun er ved at være sig selv igen... Heldigvis. Puha nogle dage   De må altså bare acceptere at jeg bestemmer. Kan da godt forstå dem for de vil jo ikke komme til at se hende ret ofte men derfor kan de ikke bare spolere vores rutiner fuldstændig

Anmeld

7. februar 2012

Kruse90

Kristinasdk skriver:

Ja hun er ved at være sig selv igen... Heldigvis. Puha nogle dage   De må altså bare acceptere at jeg bestemmer. Kan da godt forstå dem for de vil jo ikke komme til at se hende ret ofte men derfor kan de ikke bare spolere vores rutiner fuldstændig

Nej det kan jeg godt forstå søde

De må jo lige huske på at jeres hverdag også skal fungere bagefter

Anmeld

8. februar 2012

NNL

Hvor er hun dog dejlig Hun ligner også rigtig en Filucca - fantastisk navn Det må være dejligt at have set at hun trives derinde, og ikke mindst se hendes "træk" Kunne I se at hun lignede dig eller Jan??

Anmeld

8. februar 2012

Kruse90

NNL skriver:

Hvor er hun dog dejlig Hun ligner også rigtig en Filucca - fantastisk navn Det må være dejligt at have set at hun trives derinde, og ikke mindst se hendes "træk" Kunne I se at hun lignede dig eller Jan??

Ja det er fantastisk

hehe det var en fantastisk oplevelve.

Hun sov meget at tiden, så det var svært at se.
Men syntes hun har mine læber og lidt Jans næse
Men syntes det var svært at bedømme hehe

Anmeld

8. februar 2012

NNL

Kruse90 skriver:

Ja det er fantastisk

hehe det var en fantastisk oplevelve.

Hun sov meget at tiden, så det var svært at se.
Men syntes hun har mine læber og lidt Jans næse
Men syntes det var svært at bedømme hehe

Hihiii, hvor sødt og sjovt at se Bliver spændende når hun kommer ud, om hun så har forandret sig meget...

Jeg tør ikke få en 3D scanning - er så bange for at noget måske ser sjovt ud på billedet, sådan lidt forvrænget, og jeg så går og tænker på om han har skæv næse, eller hvad ved jeg. Lyder nok lidt fjollet, men 3 måneder hvor man tænker på om det er en grim baby man får, den chance tør jeg ikke tage

Anmeld

8. februar 2012

Kruse90

NNL skriver:

Hihiii, hvor sødt og sjovt at se Bliver spændende når hun kommer ud, om hun så har forandret sig meget...

Jeg tør ikke få en 3D scanning - er så bange for at noget måske ser sjovt ud på billedet, sådan lidt forvrænget, og jeg så går og tænker på om han har skæv næse, eller hvad ved jeg. Lyder nok lidt fjollet, men 3 måneder hvor man tænker på om det er en grim baby man får, den chance tør jeg ikke tage

hehe det kan jeg godt forstå
Men syntes vi var heldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.