Kay skriver:
ja det er hvad vi er...
var ude i fredags og kigge barnevogn.... mest fordi vi skulle finde ud af om vi også skulle havde ny bil eller om vognen passede ind... vi har nemlig en fiat punto... og er meget glade for vores bil...
men vi havde ikke lige tænkt over at parkere tæt på... så vi kørte forbi i dag og skulle prøve om odder ekstrem stellet kunne være der... og det kunne den... jeg havde også forelsket mig i en af de gamle modeller... "zip" den sorte med lilla kantbånd... men den er udgået, da de ikke køre de samme farver hvert år...
men den søde dame ledte lige rundt på sjælland og fandt den... en odder sort og lilla zip på ekstremstel... såååå fin... men... vi skulle sige ja til dem med det samme og hente den så snart de fik den hjem... tilgengæld med 20% rabat....
så torsdag eller fredag skal vi hente vores nye barnevogn 
Hvor er den fin.. Vi hælder også mest til Odder.. Den skulle vist være den mest stabile... Mine forældre har lovet at give os en, så der går nok lige lidt tid, da de jo skal finde den HELT RIGTIGE hehe... Men så sparer vi de penge jo 
Men vi er også i fuld sving med at kigge på alt muligt nu. Har ikke købt noget endnu, men mon ikke vi snart gør... I hvert fald alle småtingene, som sutter, flasker, hagesmække, stofbleer, klude osv osv... Alt sådan noget som man ved man skal bruge fra dag ét, men som man ikke lige tænker over at skulle købe...
Anmeld