havd sker der ved 3. jordemoder-besog??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Mor til Majbørn

Jeg er i udlandet med mit arbejde og har derfor maatte skyde et af jordemoder-besogene med 6 uger.

Nu er jeg lidt nysgerrig paa, hvad der egentlig foregaar ved det 3. jordemoder-besog... ?

Saa vidt jeg ved, er der ikke flere scanninger, for nakkefoldsscanningen og gennemscanningen er jo overstaaet.

Skal man bare vejes og snakke om lost og fast eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

L&V

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Jeg er i udlandet med mit arbejde og har derfor maatte skyde et af jordemoder-besogene med 6 uger.

Nu er jeg lidt nysgerrig paa, hvad der egentlig foregaar ved det 3. jordemoder-besog... ?

Saa vidt jeg ved, er der ikke flere scanninger, for nakkefoldsscanningen og gennemscanningen er jo overstaaet.

Skal man bare vejes og snakke om lost og fast eller?

Yeps en lille snak og måske lidt mave mål og hjertelyd så er det det

Anmeld

8. februar 2012

Mor til Majbørn

Månsson skriver:

Yeps en lille snak og måske lidt mave mål og hjertelyd så er det det

Naah - herregud... men tak

Anmeld

8. februar 2012

L&V

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Naah - herregud... men tak

Ja ikke det helt vilde. Syntes personligt selv at det kun er de sidste par uger det var spændende ved jm..

Anmeld

8. februar 2012

Sujan

Vi snakkede lidt om amning og om hvordan jeg havde det, så hørte jeg hjertelyd og hun mærkede på maven og skønnede vægt.

Anmeld

8. februar 2012

Mor til Majbørn

Sujan skriver:

Vi snakkede lidt om amning og om hvordan jeg havde det, så hørte jeg hjertelyd og hun mærkede på maven og skønnede vægt.

jeg har faktisk ikke hort hjertelyd endnu... altsaa, inden tvivl om at han er i live, men har af maerkelig aarsager ikke hort hjertelyden trods 28 uger....

Anmeld

8. februar 2012

Mor til Majbørn

Månsson skriver:

Ja ikke det helt vilde. Syntes personligt selv at det kun er de sidste par uger det var spændende ved jm..

Ja - har heller ikke vaeret ret imponeret af hverken laegen eller jordemoderen endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.