Ny her på siden... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. marts 2008

Musstirius

Hejsa Alle sammen.. :P

Jeg faldt over denne side for et stykke tid siden, men fik aldrig rigtig taget mig sammen til at oprette en profil, men det er nu gjort så jeg kan deltage med jer andre.. ;)

Lidt om mig.. Jeg hedder Tina og er 25 år kommer fra Sønderjylland, hvor jeg også bor sammen med min kæreste Og jordens dejligste datter (Freja) som er fra den 31.12.2006 Kl 23:48 så et rigtig lille nytårs mirakel

Det var lidt fra mig.. håber som sagt at møde nogle søde og rare mennesker som man kan snakke og dele erfaringer med

(H) Fra Freja og Mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

Pia.

Kære Tina

Velkommen til siden, er sikker på du bliver rigtig glad for at være her... der er rigtig mange søde mennersker her inde og man kan altid være sikker på at de vil hjælpe hvor de kan...

Jeg selv hedder som du kan se, Pia og er mor til 3 dejlige børn Mikkel på 9 år Mille på 5 år og Mads på 2 år, Jeg bor også sammen med deres dejlige far som jeg har været gift med i snart 10 år.

Velkommen til.

(H) - fra Pia.

Anmeld

6. marts 2008

SaNiNa

Hjertelig velkommen til denne side.

jeg hedder sanne er lige blevet gravide og vi glæder os rigtig meget... vi bor i odense C

kuns

Anmeld

6. marts 2008

Tynen

Velkommen hertil!!

Her er bare SÅ skønt at være - Og sikke nogle dejlige tøser der er her!!

Håber du bliver glad for at være her! :)

Trine - Der samtidig lige undskylder sit profilbillede - Vi kører temaet Morgenhår på juli07!

Anmeld

6. marts 2008

MorCamilla

Hejsa...

Velkommen til.. Dejligt med nye ansigter... :) Jeg håber du bliver lige så glad for at bruge denne side som jeg er blevet... (er nærmest afhængelig...:$)
Jeg hedder Camilla. Jeg er 23 år. Jeg bor på Mors sammen med min kæreste gennem 5 år, Kasper, og vores dejlige søn Mikkel, på nu 2 år... :D

Knus fra Camilla.

Anmeld

6. marts 2008

stinna87

Hej Hej!

Også et velkommen til fra mig.. Er selv rimelig ny på siden, men er allerede blevet vildt glad for den... :D
Jeg hedder Kristina og er 20 år, bor i fredericia med min dejlige kæreste Kenneth, og vores dejlige søn Leslie på 8 måneder...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.