Ja nu skriver jeg lige her, for efter min brokken på fb bliver jeg rådet til at få en anden dagplejer.. Ved ikke om i kan huske mit tidligere brok omkring min dagplejemor og hendes trælse attitude overfor mig og deraf vores elendige kommunikation.. :/
Jeg afleverede bassen imorges kl 7 som jeg plejer og kl 7:26 ringer hun mig op at han har utrolig tynd mave, og hun har været nødt til at bade ham og skifte tøj på ham.. Jeg bliver bedt om at komme og hente ham hvilket jeg selvfølgelig gør, jeg stiger af bussen og står på den første tilbage mod dagplejen.. Skriver til min gruppe at jeg ikke kommer i skole idag og til min lærer efter aftale..
Da jeg så kommer er det eneste tøj hun har skiftet på ham hans strømpebukser hvor det i telefonen lød som om hun havde skiftet det hele.. Han har ingen feber og den ble han lavede herhjemme imorges var altså ikke tynd, så gætter på at der måske har siddet noget han havde haft svært ved at komme af med..
Jeg personligt synes jo at hun nok burde have set tiden an og set om der kom mere og hvis der så gjorde det så kunne hun ringe..
Han har været herhjemme ved mig nu og han har ikke skidt mere, han leger som han plejer og spiser..
Nu skal jeg så finde barnepige til imorgen da jeg ikke kan gå glip af den time vi skal have imorgen og håber hans far vil tage ham.. For ifølge dagplejeren må han under ingen omstændigheder komme med i legestuen imorgen fordi det jo kan smitte..
Jeg ved godt at diare kan smitte, men burde hun ikke have set tiden an når han os hjemme ved hende var frisk og glad og bare legede med de andre??
Hvad siger i til det hele??
Udover alt det her kommer der os daglige kommentarer om hvor længe han er der og at han har brug for korte dage osv, og jeg startede kun i skole igen for en uge siden og inden da havde han faktisk næsten holdt fri hele januar sammen med mig.. :/
Anmeld