Blodansamlinger i livmoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger,

Jeg har i dec aborteret i uge 10-11, men er heldigvis gravid igen.

Dog går graviditeten ikke problemfrit, da har jeg haft en del pletblødninger + en styrtblødning.

Det har vist sig at jeg har 2 større blodansamlinger inde i livmoderen ved siden af baby.

Den styrtblødning jeg har haft i forbindelse med at en af blodansamlinger "faldt ud" af livmoderen. den lå lige over livmodermunden. Desværre ligger den tilbageværrede blodansamling over baby i toppen af livmoderen, og har nu fået besked på at holde mig i ro. jeg må ikke stresse, kan dog godt gå i skole, men er ikke i stand til at arbejde og må ikke løfte mere end 5-7 kg.

Jeg er selvfølgelig rigtig bange for at abortere igen, især fordi at den sidste abort var meget langtrukken.. (først en ma og bagefter indl. til udskrab.)

derudover er jeg selvfølgelig også bange for at tabe barnet, fordi det jo ikke er fejler noget.. vi er blevet scannet x 2 hvor der begge gange har været hjerteblink og den lille var den rigtig størrelse i forhold til alder. jeg er snart i uge 9...

Jeg vil rigtig gerne hører om andre har erfaringer med dette, eller ved noget fagligt om det?

på forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.