Hej de damer
Min lille pige på to måneder hader - desværre - at komme i bad. Hun bliver simpelthen fuldstændig ulykkelig hver gang jeg bader hende. Problemet er at jeg - når jeg bader hende selv - har brug for en badestol til at støtte hende, så jeg samtidig kan få hende vasket ordentligt, og jeg tror simpelthen den er ubehagelig for hende at sidde i (når vi er to hjemme, så den ene holder og den anden vasker er der nemlig intet problem). Jeg vil selvfølgelig gerne kunne bade hende selv uden at hun bliver ked af det, så jeg har nu sat jagten ind på en erstatning for badestolen, der stadig giver hende støtte mens hun er i bad.
Jeg mindes at mine forældre til min lillebror way back havde en slags bademadras lavet af samme materiale som en badesvamp, som hun kunne ligge trygt og godt på nede i vandet (imens der selvfølgelig blev holdt en hånd under madrassen) Sådan en kunne jeg rigtig godt tænke mig til min datter, men kan intet sted finde noget der bare ligner. Min beskrivelse er måske ikke tilstrækkelig - men siger det nogen noget?
og er der evt nogen der sidder inde med viden om hvor en sådan kan findes henne?
Jeg håber, så min datter snart kan gå glad i bad

Tak fordi i læste med
Anmeld