:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Muhmi

Kigger i ikke lige ind på min hjemmeside og giver jeres mening til kende derinde?

Mange flotte kjoler, smykker og ikke mindst min blog, om mine tanker og idéer til det forestående bryllup...

http://www.123hjemmeside.dk/bryllup120512

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Hailiesmom11

Ih hvor er det sjovt vi har så meget samme smag i kjoler, er helt vild med blonde kjoler..

Når du får den hjem, vil jeg gerne lige høre om hjemmesiden er en succes

Anmeld

7. februar 2012

B&J

det er lige før det kan blive dit nye job det er super spænde at kigge så meget forskelligt osv... der mangler bare lige den kjole jeg vil have men ved ikke hvordan den ser ud inu men har også god tid

Anmeld

7. februar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Kigger i ikke lige ind på min hjemmeside og giver jeres mening til kende derinde?

Mange flotte kjoler, smykker og ikke mindst min blog, om mine tanker og idéer til det forestående bryllup...

http://www.123hjemmeside.dk/bryllup120512

Jeg kigger tit troede ikke du ville ligge vinderkjolen ind? 

Hvordan ved du om du kan passe den ? 

Anmeld

7. februar 2012

Muhmi

Hailiesmom11 skriver:

Ih hvor er det sjovt vi har så meget samme smag i kjoler, er helt vild med blonde kjoler..

Når du får den hjem, vil jeg gerne lige høre om hjemmesiden er en succes

Jeg lover at komme med en opdatering

Men ja, det er da dejligt at der er nogle der deler min smag, så er jeg vist ikke helt ude i hampen med alle de smukke blondekjoler Men jeg synes impelthen de er så drønromantiske når, det er blondet...

Anmeld

7. februar 2012

Muhmi

B&J skriver:

det er lige før det kan blive dit nye job det er super spænde at kigge så meget forskelligt osv... der mangler bare lige den kjole jeg vil have men ved ikke hvordan den ser ud inu men har også god tid

Ja, jeg skal jo have gjort den liiidt mere spændende og den skal handle lidt mere om alting, når nu bryllupet er overstået Det skal jo heller ikke KUN være bryllup derinde

Anmeld

7. februar 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Jeg kigger tit troede ikke du ville ligge vinderkjolen ind? 

Hvordan ved du om du kan passe den ? 

Nej det ville jeg egentlig heller ikke... Men Anders sagde at vi ikke behøvede at være fælles om den, så jeg kunne ligge den ind til offentligt skue Han er nu så søøød

Jamen jeg har målt og sådan og så har jeg valgt en størrelse der passer i hofterne, da det er der jeg er størst og så må resten syes ind

Anmeld

7. februar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Nej det ville jeg egentlig heller ikke... Men Anders sagde at vi ikke behøvede at være fælles om den, så jeg kunne ligge den ind til offentligt skue Han er nu så søøød

Jamen jeg har målt og sådan og så har jeg valgt en størrelse der passer i hofterne, da det er der jeg er størst og så må resten syes ind

Ej det er sødt af ham men sådanne hjemmesider er også bare mest for piger, tror du ikke ?

Jeg glæder mig virkelig til at se dig Så kan du også sige hvordan kvaliteten osv er

Jeg har forelsket mig i så mange.. Hva størrelse har du købt? Og hvad bruger du normalt? Hvis du vil sige det 

Anmeld

7. februar 2012

B&J

Muhmi skriver:

Ja, jeg skal jo have gjort den liiidt mere spændende og den skal handle lidt mere om alting, når nu bryllupet er overstået Det skal jo heller ikke KUN være bryllup derinde

jaaa men den er nu spænde

Anmeld

10. februar 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Ej det er sødt af ham men sådanne hjemmesider er også bare mest for piger, tror du ikke ?

Jeg glæder mig virkelig til at se dig Så kan du også sige hvordan kvaliteten osv er

Jeg har forelsket mig i så mange.. Hva størrelse har du købt? Og hvad bruger du normalt? Hvis du vil sige det 

Præcis! Tror bestemt også det har noget at gøre med at det er en "pige-ting" at gå så meget op i tingene til et bryllup

Jeg glæder mig SÅ meget til at den dumper ind af døren!!  kan faktisk ikke rigtig vente

Jeg har købt str. 24 da den passer på mine hofter, selvom en str. 22 ville passe bedst til brysterne... Men hellere ligge den ind, end at skulle ligge den ud af noget stof der ikk er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.