tidlig scanning veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.510 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Moar2012

Ja så kom jeg hjem fra tidlig scanning.. og det gik bare så godt... Der var et lille foster, med et fint lille hjerte der slog...

Scanningsdamen (min grandkusine) synes jeg skulle komme igen om allerede 14 dage, grundet min tidligere MA.. Glæder mig allerede til at se den lille spunk igen...

I skal heller ikke lige snydes for et billed..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

l.kjoeller

Moar2012 skriver:

StoStorJa så kom jeg hjem fra tidlig scanning.. og det gik bare så godt... Der var et lille foster, med et fint lille hjerte der slog...

Scanningsdamen (min grandkusine) synes jeg skulle komme igen om allerede 14 dage, grundet min tidligere MA.. Glæder mig allerede til at se den lille spunk igen...

Stort tillykke. Det er en kæmpe oplevelse selvom man ikke kan se så meget endnu ikke?

Anmeld

7. februar 2012

Moar2012

l.kjoeller skriver:

Stort tillykke. Det er en kæmpe oplevelse selvom man ikke kan se så meget endnu ikke?

meget.. bare det at hjertet slog.. var så nervøs op til scanningen....

Anmeld

7. februar 2012

Kløver

Weee hvor er det da bare en fin lille reje, og hvor er det skønt med hjerteblink, håber på super god scanning med billeder igen om 14 dage

Stort tillykke med spunken <3

Anmeld

7. februar 2012

TR

Moar2012 skriver:

Ja så kom jeg hjem fra tidlig scanning.. og det gik bare så godt... Der var et lille foster, med et fint lille hjerte der slog...

Stort tillykke Hvor må det være dejligt at vide det hele er i orden ..

Synes godt nok der er lang tid til uge 12, er allerede urolig for om der er noget galt med min mave

Anmeld

7. februar 2012

l.kjoeller

Moar2012 skriver:

J

meget.. bare det at hjertet slog.. var så nervøs op til scanningen....

Sådan havde jeg det også

Anmeld

8. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Nej hvor fint
Dejligt det gik godt og at du fik endnu en tid.

Anmeld

8. februar 2012

lillemusen10

Hvor fint! Vil også gerne have en tidlig scanning - har nemlig pletblødt den sidste uges tid og bliver så bekymret. Vil forsøge at få en tid i næste uge og håber at få et par lige så fine billeder som dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.