Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Jeg sælger lidt pigetøj meget billigt 5kr for bodey7kr for trøjer-bukser-huer10kr for dragter-sko15kr for sæt-Kjoler20kr for sovepose25kr flyverdragt og sengetøjGarenterer ingen pletter eller slidtage,.!I er velkommende til at komme med bud,.!Ved større køb trækkes lidt af prisen,.!Obs: Pink tøj er blevet lidt hvidligt i det pga blitz, har en masse hvide bodey'er men vil ikke tage billede af dem alle, da de jo er rat ens ;-) Kom glad __ det skal væk nu !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
onlyme skriver: Hej Jeg sælger lidt pigetøj meget billigt 5kr for bodey7kr for trøjer-bukser-huer10kr for dragter-sko15kr for sæt-Kjoler20kr for sovepose25kr flyverdragt og sengetøjGarenterer ingen pletter eller slidtage,.!I er velkommende til at komme med bud,.!Ved større køb trækkes lidt af prisen,.!Obs: Pink tøj er blevet lidt hvidligt i det pga blitz, har en masse hvide bodey'er men vil ikke tage billede af dem alle, da de jo er rat ens ;-) Kom glad __ det skal væk nu !
Hvilken størrelse er det?
malo skriver: Hvilken størrelse er det?
heh, den glemte jeg hvis ;-)Det er fra 50-68 Hvis du interesseret i noget spicelt skal jeg give dig str på det
onlyme skriver: heh, den glemte jeg hvis ;-)Det er fra 50-68 Hvis du interesseret i noget spicelt skal jeg give dig str på det
Nåh, så er det for småt.
malo skriver: Nåh, så er det for småt.
interesseret i det hele får i det for 650+porto
nogle der vil give 400 ?så det jeres hvis i slår til nu
Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.
oppp
200KR + porto på 105krIalt 305Hvis i slår til hurtigt, og pengene kan blive overført idag over nordea eller danske bank, danske bank kan også ske på posthus, tøjet bliver sendt så snart pengene er inde på konto,. så 1 dag går der før i har det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128