Eksperthjælp: Hej Louise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Rikke Nielsen

"Hej Louise"

Hej, jeg har et spörgsmaal ang. livmoderens störrelse,

jeg var til lägen den 2 februar hvor jeg var i uge 25+4 og  blev scannet, jeg har haft en del scanninger i min graviditet, men barnet har altid den rigtige störrelse i forhold til graviditets ugen hvilket jo er godt, men saa spurgte jeg hvortil min livmor egentlig gaar til og hun märkede saa lidt haardt paa min mave og sagde at den gaar lige til midten af navlen, men jeg har jo läst alle steder at den skal gaa til op over navlen i den uge ?? jeg spurgte ikke mere ind til det da jeg er i tyskland og ikke snakker specielt godt tysk men hun kommenterede det ikke ! men nu er jeg jo bekymret er det ok at den ikke er större naar jeg er saa langt henne og er det normalt ? jeg syntes ikke at min mave er for lille eller for stor, den er helt ok i den lidt store ende maaske men hvad syntes du er det ok naar nu barnet har den rigtige störrelse, ?? venlig hilsen Louise.

Rikkes svar

Hej Louise

Tillykke med graviditeten.

Så længe dit barn vokser og har den rette størrelse, så skal du ikke tænke så meget på, hvor stor din mave er eller hvor langt op din livmoder går til.

Der er stor forskel på, hvordan en gravid mave ser ud og hvor stor maven er i de forskellige uger. Så hver kvinde ser forskellig ud i en graviditet og der er stor forskel på, om en kvinde bære sit barn dybt i sit bækken, så ser maven ikke så stor ud, eller om barnet ligger højere i livmoderen og får maven til at synes større.

I tyskland følger man barnet hyppigere med scanninger end man gør her i Danmark, så det er dejligt at du gennem hele graviditeten kan se om dit barn vokser som det skal.

Held og lykke med det hele.

Med venlig hilsen

Rikke Nielsen

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

26. marts 2013

minka

hej louise

jeg har fået bekræfte at min dreng har ewards sygdrom en lidelse han vil have når har bliver født når jeg spørger ind til lidelsen siger de at han muligvis kun vil leve i 2 år siger statikken på sygehuset i randers og skejby men nu er jeg i dag 16 uger henne der er liv og glade dage i ham skal til hel scanning den 18 april hvor de vil kunne se om der er misdannelser jeg ved virkelig ikke hvem jeg skal spørge der er ingen der kan give et ordentligt svar men jeg ved der er liv i min mave hvor står jeg lige gudsketakoglov har jeg en stor vennekreds der bakker mig op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+