Er såååååå glaaaaaad!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Sørens

Hæhæ.....måtte lige ud med det! Nu håber jeg ikke jeg træder nogle over tæerne, ved godt at det er MEGET forskelligt hvordan man har det under graviditet! SÅ undskyld på forhånd!

Jeg er i uge 10 og har haft det SÅ godt! Kun små skavanker som oppustethed, lidt hovedpine og en smule halsbrand, men alt sammen noget jeg kan styre selv med mad og drikke!

Til gengæld tog jeg 3 kg på de første 5 uger, men har ikke taget noget på de sidste! Men min maven er vokset MEGET!!!????? Så lige i mavegalleriet at min mave ligner dem der er i uge 18-19 stykker?

Andre der blev "store" så hurtigt?

KH Den glade gravide!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Mutti2B

Sørens skriver:

Hæhæ.....måtte lige ud med det! Nu håber jeg ikke jeg træder nogle over tæerne, ved godt at det er MEGET forskelligt hvordan man har det under graviditet! SÅ undskyld på forhånd!

Jeg er i uge 10 og har haft det SÅ godt! Kun små skavanker som oppustethed, lidt hovedpine og en smule halsbrand, men alt sammen noget jeg kan styre selv med mad og drikke!

Til gengæld tog jeg 3 kg på de første 5 uger, men har ikke taget noget på de sidste! Men min maven er vokset MEGET!!!????? Så lige i mavegalleriet at min mave ligner dem der er i uge 18-19 stykker?

Andre der blev "store" så hurtigt?

KH Den glade gravide!

Dejligt at du har det godt . Jeg er selv 11+2 og jeg har heller ikke haft nogen gener overhovedet. Jo altså mega ømme dutter, men det er også det eneste . Jeg har allerede set bettefisen 2 gange nu og den stortrives. Jeg er også blevet kæmpe. Er normalt en meget lille pige, men siden uge 5-6 har jeg ikke kunnet passe mine bukser. Ligner en i 5 måned . Men jeg har kun taget 2 kilo på . Elsker min tykke mave

Anmeld

7. februar 2012

Sørens

Mutti2B skriver:

Dejligt at du har det godt . Jeg er selv 11+2 og jeg har heller ikke haft nogen gener overhovedet. Jo altså mega ømme dutter, men det er også det eneste . Jeg har allerede set bettefisen 2 gange nu og den stortrives. Jeg er også blevet kæmpe. Er normalt en meget lille pige, men siden uge 5-6 har jeg ikke kunnet passe mine bukser. Ligner en i 5 måned . Men jeg har kun taget 2 kilo på . Elsker min tykke mave

Hej og tusind tak for dit svar! Kunne læse mig til at du blev gravid i sjette IUI , forsøg, har jeg læst rigtigt? Jeg blev gravid i femte forsøg med IUI D. Hvor er det godt at høre at det ikke kun er mig der bliver stor hurtigt!. Det skal lige siges at jeg i forvejen var/er omkring 10kg for stor, så måske det også gør at man ser gravid ud hurtigere!

Jeg har heldigvis også kun taget cirka 3 kg på!

Jeg begynder så småt at "elske" min mave (har jo været så vant til at gemme den væk og være lidt flov over den lille vom inden graviditeten)

Jeg skal til NF scanning d.2 marts og kan næsten ikke vente med at se min lille minion igen!

KH M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.