Hvor er jeg træt af uregelmæssig mens!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej.. Andre der har uregelmæssig mens? Har haft min mens i knap 10 år nu.. og kan bare overhovedet ikke regne med den! Har godt nok også PCO, så det er da forståligt nok, men F... hvor er der bare irriterende! Heldigvis bedre efter jeg har født. hvor der før kunne gå et halvt år imellem. Men hvor er det træls, månede efter månede at vente på at den kommer forsinket! Havde mens. den 23 nov, den 23 dec, den 6 jan. Og så er den ikke kommet endnu! ØV altså! Hvis den bare kunne komme til tiden, så man ikke skal gå og være nervøs for at det kommer, når man mindst venter det!

Bare lidt brok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Princesspigen

efter at ha været på p-piller i 7 år og nu være stoppet er min os helt urelmæssig, skulle ha haft det nu for 7 dage siden og det er ik kommer, skal lige siges jeg prøver at blive gravid men testede igår, ingen ting..

efter 2 måneder uden p-piller kom det heller ikke før efter 2½ uge..

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

efter at ha været på p-piller i 7 år og nu være stoppet er min os helt urelmæssig, skulle ha haft det nu for 7 dage siden og det er ik kommer, skal lige siges jeg prøver at blive gravid men testede igår, ingen ting..

efter 2 måneder uden p-piller kom det heller ikke før efter 2½ uge..

Hvor længe har du været stoppet på p-piller?

Syns godt nok det kunne være fristende at starte på p-piller igen (snart 4 år siden jeg smed dem) så man ved hvornår man får sin mens. Men tør skisme ikke...

Anmeld

7. februar 2012

Princesspigen

droppede dem 1 oktober så det er ik å længe men når man i 7 år ha ku sige + - en dag hav dag man får det er det pludselig meget irriterende og når man prøver at blive gravid får man jo os falske forhåbninger :-(

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

Ja.. Det er irriterende.. Kan også huske dengang vi prøvede at blive gravid, hvor irriterende det var, når man ikke fik sin mens. men heller ingen positiv test..

En ting jeg fandt ud af da vi prøvede (vi prøvede lidt over et år, og med mens kun 4 gange det år, blev vi sendt videre til behandling) var at man skal lade vær med at tænke for meget på baby, graviditet osv. Jeg blev først gravid, da mine tanker var et helt andet sted end baby, pga. at min lillesøster blev meget syg... Så et råd, tænk på noget andet.. ved det er svært..

for at du snart står med en positiv test..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.