Indkøring i børnehave???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Mira0911

Julie skal starte i børnehave når hun har holdt ferie sammen med mig og Lina i næste uge... 

Spørgsmålet er så, Hvor nødvendigt er indkøring i børnehave? Over hvor mange dage osv? 

Fortælle gerne om Jeres opstart i børnehave med Jeres børn!? 

Julie kender til børnehaven i forvejen, da dagplejen var der ude et par gange om måneden... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

B&J

jeg opper den lige for dig for det kunne da være dejligt at vide for vi skal prøve det til næste år

Anmeld

7. februar 2012

trunte89

Det jo meget forskelligt hvor meget tid de har brug for. Men klart et plus hun har været der flere gange. Og uden mor og far.

Her var vi nede og besøge børnehaven en måneds tid før hun startede. Tror vi brugte en uge på indkøring. De to første dage var jeg der med hende, og 3. Dag var hun der til inden frokost, 4. Dag fik hun vidst forkost med. Kan så ikke lige huske om det var 5. Eller 6. Dagen hun også fik middags luren med. Men ellers kørte det bare derfra.

Anmeld

7. februar 2012

Mira0911

trunte89 skriver:

Det jo meget forskelligt hvor meget tid de har brug for. Men klart et plus hun har været der flere gange. Og uden mor og far.

Her var vi nede og besøge børnehaven en måneds tid før hun startede. Tror vi brugte en uge på indkøring. De to første dage var jeg der med hende, og 3. Dag var hun der til inden frokost, 4. Dag fik hun vidst forkost med. Kan så ikke lige huske om det var 5. Eller 6. Dagen hun også fik middags luren med. Men ellers kørte det bare derfra.

Okey... Jeg må lige tage snakken med børnehaven når vi skal ud og se den... 

Anmeld

7. februar 2012

trunte89

Mira0911 skriver:

Okey... Jeg må lige tage snakken med børnehaven når vi skal ud og se den... 

Lyder som en god ide. De kan jo så fortælle hvad de plejer at gøre.

Anmeld

7. februar 2012

wamse

Jeg ville nok sige 1 uge, alt efter hvordan dit barn er 

Den første dag ville jeg være der sammen med barnet, og så fra dag 2, er barnet der så alene. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.