Uge 37+0 = jeg må føde hjemme nu !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.449 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Drømme

vUH, jeg er glad ! En ny milepæl er nået, for hvis jeg føder til tiden (dvs. fra uge 37+0 - 42+0) så må jeg føde hjemme

Vi har hentet fødekaret i dag, og meningen var at vi ville prøve at fylde det i dag, så vi ved hvor lang tid det tager, men desværre mangler vi noget til slangen før det kan lade sig gøre (køber vi i morgen). Så nu står det bare klar med tæpper og puder lagt under et lag af plastik, og så skal det bare fyldes når jeg mærker veerne begynder

Vi regner med lige at få det fyldt op i løbet af weekenden, da jeg får besøg af min skønne veninde Julie i morgen til fredag. Og så er det ellers bare at vente på vores kære barns fødselsdag

Jeg ville meget gerne vise jer et billede af karret, men lyset er så dårligt her, at det er umuligt at se noget, så det må vente til vi får fyldt vand i..

Jeg har desuden været på hospitalet i dag for at få taget en blodprøve, så de kunne tjekke om min jernprocent (tror jeg) havde ændret sig.
Det har den heldigvis ! Fra at ligge på 6,3 da jeg var indlagt den 12.-13. ligger den nu på 7,1 !! Det vil sige jeg faktisk ikke har voldsomt blodmangel mere Grænsen går ved 7,0, som er det mindste en kvinde på min alder bør have. Så det er skønt at vide det går fremad

Desuden er jeg bare rigtig stolt af mig selv ! Jeg har en voldsom skræk for nåle og blodprøvetagning i det hele taget, og det har krævet Mathias ved min side de andre gange jeg har fået taget blodprøver i løbet af graviditeten fordi jeg har været så skide nervøs. Men denne gang var jeg afsted alene og sad alene inde da jeg fik taget blodprøven. Og jeg kunne få mig selv til at slappe så meget af, at jeg faktisk slet ikke havde ondt bagefter. WOHOOO !! hihi..
Det er virkelig fremskridt fra at være ved at hive armen til mig når jeg bare hører ordet "nål"

Åh ja, og så har vi fået gardiner ! Godt nok kun i stuen og soveværelset, men det er fremskridt, og jeg er bare så glad for det.. Tror jeg også Mathias er, men han siger nu ikke så meget til det Men tror han nyder, jeg slapper mere af

Så baby, nu er vi klar. På trods af jeg ved din mormor vil brokke sig voldsomt hvis du vælger at komme til verden før hun kommer herover til Bornholm, så er vi klar til dig nu og venter dig med spænding og længsel

Og så er der kommet internet og tv i går, hold kæft det er skønt

Btw, er der nogen, der ønsker at følge med i hvad der sker, så skal I være velkommen til at tage et kig på min blog
bettemyr.blogspot.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Mutti2B

Weee, tillykke med det. Og rigtig go fødsel når det går løs

Anmeld

6. februar 2012

Drømme

Mutti2B skriver:

Weee, tillykke med det. Og rigtig go fødsel når det går løs

Åh, tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.