Julie skal have en lillesøster:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2009

AnnaMetteogJulie

I dag har jeg været til den 16. eller 17. scanning (kan ikke hitte rundt i det mere) og søreme om babyen ikke spredte benene? Det har den ellers pure nægtet de sidste mange gange, men i dag skulle altså være dagen, hvor de kunne se, at der altså ingen tap er! Julie er vildt lykkelig og glæder sig nu endnu mere til maj!

Både bo og jeg glæder os meget til at byde denne dejlige skabning til verden, og for os var det underordnet om det er en pige eller dreng, men må indrømme, at det glæder mig at Julie får en søster, når nu hun ønsker sig det så meget

Jeg har allerede været ude og investere i lidt tøseting, men vi har jo (desværre) meget allerede, så der skal ikke shoppes så meget!

Nå ja, så kan jeg da også fortælle, at Julie har fået skoldkopper! Jeg har ikke haft skoldkopper, så var lidt bekymret for babyen, men lægen beroligede mig, og sagde at det ikke var skadeligt på nuværende tidspunkt, men det kunne det være hvis det var tættere på fødslen! Julie er på nuværende tidspunkt ikke mærket af det, men hun har jo heller ikke så mange knopper endnu!

Knus Anna Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2009

Tina72

Tillykke til Julie at hun får sin ønsket lillesøster :-)
Har I nogle navne emner fremme?

Tina- som elsker navne brainstorm :-)

Anmeld

18. marts 2009

Tina2

Stort tillykke igen, med den kommende lillesøster! :-) Blir da for fedt! Filuca mener helt sikkert også det skal være en pige næste gang og hun mener det skal være SNART...... Meeeeeen, det er vi nu flere om at bestemme, he he he......

Glæder os meget til at se Julies kommende søster:-)

Kram Tina, Filuca og Milas

Anmeld

18. marts 2009

lene

stort tillykke med den kommende lillesøster mathias ville ha haft en lillebror, mwn det blev jo en søster
knus lene, mathias og clara 1½ år

Anmeld

18. marts 2009

HelleBelle

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.