Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Jeg var virkelig bange for det, da vi har tvillinger i familien... På min fars side...
Jeg var virkelig bange for det, da vi har tvillinger i familien... På min fars side...
Åhh .. Daniel er også tvilling
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Det er sådan en lille privat læge , og han sagde jeg bare skulle ringe hvis der var noget .. Han har fulgt mig igennem hele mit liv og været med på sidelinjen hvis der skulle træffes svære beslutninger eller noget ..Tror godt jeg kunne få en tidligere scanning og undersøgelse hvis jeg ville .. Hun spurgte mig i telefonen om det var okay for mig det først blev der .. Vidste ikke min mave ville vokse så hurtigt
Det er sådan en lille privat læge , og han sagde jeg bare skulle ringe hvis der var noget .. Han har fulgt mig igennem hele mit liv og været med på sidelinjen hvis der skulle træffes svære beslutninger eller noget ..Tror godt jeg kunne få en tidligere scanning og undersøgelse hvis jeg ville .. Hun spurgte mig i telefonen om det var okay for mig det først blev der .. Vidste ikke min mave ville vokse så hurtigt
Kofoed. skriver: Der lyder da alligevel dejligt nok.
Der lyder da alligevel dejligt nok.
Ja ..
morethanperfect skriver: Åhh .. Daniel er også tvilling
Uh, så kan der være en lille chance...
Mira0911 skriver: Uh, så kan der være en lille chance...
Maybe ...
morethanperfect skriver: Maybe ...
Jeg holder på der kun er 1 dejlig baby i din mave...
Mira0911 skriver: Jeg holder på der kun er 1 dejlig baby i din mave...
Tak
morethanperfect skriver: Tak
morethanperfect skriver: Håber
Håber
Men en mini Oscar mere, ville bestemt heller ikke gøre noget.
Saram skriver: Men en mini Oscar mere, ville bestemt heller ikke gøre noget.
Heheh ...
Uden kolik og sensitivitet Heheh ..
Ej , jeg vil elske det uanset hvad der kommer ud derinde fra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128