Øm i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

HeidiW86

Hej piger..

I må lige hjælpe mig, er Idag 21+6 og har de sidste timer været helt vild øm i maven?? Har i nogen god forklaring bliver jo en smule nervøs 

Knus og god aften. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

camillakrath

HeidiW86 skriver:

Hej piger..

I må lige hjælpe mig, er Idag 21+6 og har de sidste timer været helt vild øm i maven?? Har i nogen god forklaring bliver jo en smule nervøs 

Knus og god aften. 

Er det indeni eller udenpå maven?

Anmeld

6. februar 2012

HeidiW86

camillakrath skriver:

Er det indeni eller udenpå maven?

Det er indeni i maven, sådan rigtig øm!! 

Anmeld

6. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har du haft lidt travlt i dag? Lavet løft du ik er vand til eller måske haft en lidt stresset dag? Prøv at ligge dig lidt ned og slap af, evt med en dejlig varmepude eller et varmt bad. Det ka i hvert fald hjælpe lidt!  Håber det er væk i morgen. Vh stine

Anmeld

6. februar 2012

camillakrath

HeidiW86 skriver:

Det er indeni i maven, sådan rigtig øm!! 

Jeg var rigtig øm og oplevede meget "murren" inde i maven, når jeg havde ligamentsmerter. Altså fordi bebs voksede!

Anmeld

6. februar 2012

HeidiW86

camillakrath skriver:

Jeg var rigtig øm og oplevede meget "murren" inde i maven, når jeg havde ligamentsmerter. Altså fordi bebs voksede!

Måske det bare er det!  Selvom jeg ikke er længere henne mærker jeg hende hver eneste dag, og har også mærket hende Idag. Så håber hun er okay..

Anmeld

6. februar 2012

HeidiW86

StineW79 skriver:

Har du haft lidt travlt i dag? Lavet løft du ik er vand til eller måske haft en lidt stresset dag? Prøv at ligge dig lidt ned og slap af, evt med en dejlig varmepude eller et varmt bad. Det ka i hvert fald hjælpe lidt!  Håber det er væk i morgen. Vh stine

Nej det har jeg faktisk overhovedet ikke!! 

Men har mærket hende Idag.. 

Anmeld

6. februar 2012

camillakrath

HeidiW86 skriver:

Måske det bare er det!  Selvom jeg ikke er længere henne mærker jeg hende hver eneste dag, og har også mærket hende Idag. Så håber hun er okay..

Mine ligamentsmerter var også stærkest i starten. Tænk på hvor meget du udvider dig for at gøre plads til baby  Det kan sagtens give murren og gøre dig øm!

Og når du mærker liv, så ville jeg SLET ikke være bekymret. Så er jeg sikker at h*n bare kræver mere og mere plads

Anmeld

6. februar 2012

HeidiW86

camillakrath skriver:

Mine ligamentsmerter var også stærkest i starten. Tænk på hvor meget du udvider dig for at gøre plads til baby  Det kan sagtens give murren og gøre dig øm!

Og når du mærker liv, så ville jeg SLET ikke være bekymret. Så er jeg sikker at h*n bare kræver mere og mere plads

Ja du har nok ret! Man bliver bare bekymret alligevel, har mærket ligament smerter før men ikke lige på den måde! Men okay men livmoder bliver jo også større og større!! 

Anmeld

6. februar 2012

camillakrath

HeidiW86 skriver:

Ja du har nok ret! Man bliver bare bekymret alligevel, har mærket ligament smerter før men ikke lige på den måde! Men okay men livmoder bliver jo også større og større!! 

Der sker bare en masse ting inde i kroppen! Og det skal man virkelig vænne sig til.

Men MASSER af hvile. Det kan også være en måde hvorpå din krop siger fra. Så op med stængerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.