Hvilket Bleer bruger i til jeres Baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej Alle sammen 

Som Overskriften siger hvilket BLEER Bruger i til jeres baby.

Og hvorfor har i valgt de Bleer frem for de andre?

Nu har jeg prøvede tre forskellige slags Bleer  men min pige har fået rød numse

Jeg har brugt Pampas . Libero, Amark tror jeg de hedder ..

Er det godt at skifte så mange gange ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

K&S

Anonym skriver:

Hej Alle sammen 

Vi startede med Libero (for dem brugte de på sygehuset) - men vi gik hurtigt over til Änglamark, fordi jeg synes Libero er meget stive i det....!

Nu bruger vi ALDI´s og har gjort det i snart 1 år - de er efter min mening de bedste bleer, men det er jo så forskelligt fra barn til barn.

Vi har aldrig haft uheld med at tisse igennem, heller ikke om natten

Anmeld

6. februar 2012

vitapigen

Vi bruger Libero, fordi det var dem de havde på sygehuset. Og så har vi bare købt dem og vores pige har hverken tisset igennem eller haft rød numse. Og har ikke turde skifte til et andet billigere mærke, fordi jeg netop var bange for at hun skulle få gener af det.

Men der er ikke andet at gøre end at du må prøve de forskellige bleer der findes

Anmeld

6. februar 2012

A&F

Vi bruger libero og vibelle

Anmeld

6. februar 2012

ano14316

Anonym skriver:

Hej Alle sammen 

her har vi prøvet libero, pampers, änglamark, vibelle (dem fra Aldi) og Landlord (dem fra rema)

Og her er vi endt på Remas, de er super gode og en smule tyndere/blødere end aldis og så har vi ikke haft så mange uheld, som med aldis. og så er de mærket med alstma og alligiforbundet og svanemærket.

Anmeld

6. februar 2012

ano14316

jeg kan lige tilføje at der er lavet en del afstemninger herinde om hvilket mærke folk bruger og aldis og remas er de mest populærer

Anmeld

6. februar 2012

Trine89

Vi bruger Vibelle. 

Vi startede ud med at bruge libero fordi det var det der var på syghuset.. men efter vi kom hjem begyndte hun at få lidt ble-eksem af dem og så skiftede vi over til Vibelle og dem har vi aldrig haft problemer med.. 

Anmeld

6. februar 2012

Skønne Jønne

Her er Hjalte en måned gammel og vi bruger vibelle (Aldi) og synes at de virker gode!!!

I starten brugte vi libero fordi de gjorde pÅ sygehuset og vi ikke fandt nogle andre i den str 2-4kg... Men nu bruger han n
Str 2 i vibelle

Vi har også lige købt nogle i Lidl, men de er nok lige For store endnu, men de skal lige afprøves når han kan passe dem... Der er altså mange penge at spare i forhold til mærkevarerne..

Men i kiwi kan man få hver 4. Pakke gratis med et bummelum-kort

Anmeld

6. februar 2012

Skønne Jønne

Her er Hjalte en måned gammel og vi bruger vibelle (Aldi) og synes at de virker gode!!!

I starten brugte vi libero fordi de gjorde pÅ sygehuset og vi ikke fandt nogle andre i den str 2-4kg... Men nu bruger han n
Str 2 i vibelle

Vi har også lige købt nogle i Lidl, men de er nok lige For store endnu, men de skal lige afprøves når han kan passe dem... Der er altså mange penge at spare i forhold til mærkevarerne..

Anmeld

6. februar 2012

Skønne Jønne

Skønne Jønne skriver:

Str 2 i vibelle

I kiwi er det på libero man kan få rabat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.