gratis babypakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.750 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

sofiell89

I Lørdags var jeg i matas og skulle shoppe lidt. Der var nemlig dobbelt point på alle striber til baby, og det var nedsat i den uge samtidig Da jeg så kommer til kassen, spørger hun om jeg vil have min gratis baby pakke med, med det samme.. Og jo hvorfor ikke Men nøj hvor blev jeg egentlig skuffet over den.. Der lå en pakke med 2 bleer i, 4 tandpastaer til mig, og 3 forskellige gamle numre af "vores børn" og noget omkring graviditeten.. Jeg havde håbet der var lidt bedre ting i, eller for den sags skyld noget til baby Er der andre der har fået sådan en "kedelig" pakke derfra, eller er det bare mig der er uheldig?

Til gengæld er jeg helt vild med dem fra apoteteket, og jeg har snart været på samtlige apoteker i KBH for at få dem. Det er små toilettasker, med 3 små cremer til baby, og nogle våd servietter. Den passer bare lige i størrelsen til at have med rundt, fremfor en kæmpe flaske creme eller salve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

llh

Var også mega skuffet over den fra matas, men den fra rema 1000 er bare super fin..

tak for tippet om at man kan få på apoteket, det vidste jeg ikke..

Anmeld

6. februar 2012

JH12

sofiell89 skriver:

I Lørdags var jeg i matas og skulle shoppe lidt. Der var nemlig dobbelt point på alle striber til baby, og det var nedsat i den uge samtidig Da jeg så kommer til kassen, spørger hun om jeg vil have min gratis baby pakke med, med det samme.. Og jo hvorfor ikke Men nøj hvor blev jeg egentlig skuffet over den.. Der lå en pakke med 2 bleer i, 4 tandpastaer til mig, og 3 forskellige gamle numre af "vores børn" og noget omkring graviditeten.. Jeg havde håbet der var lidt bedre ting i, eller for den sags skyld noget til baby Er der andre der har fået sådan en "kedelig" pakke derfra, eller er det bare mig der er uheldig?

Til gengæld er jeg helt vild med dem fra apoteteket, og jeg har snart været på samtlige apoteker i KBH for at få dem. Det er små toilettasker, med 3 små cremer til baby, og nogle våd servietter. Den passer bare lige i størrelsen til at have med rundt, fremfor en kæmpe flaske creme eller salve

Den lyder bestemt lige så kedelig som den vi fik..

En masse prøver til mor..
2 stk. bleer og 2 sutter.. var det eneste til baby..

Jeg blev også enormt skuffet, for jeg havde hørt at Matas gav gode babypoakker, men nej..

Hvordan har du fået den fra apotektet?

Anmeld

6. februar 2012

sofiell89

Joyce skriver:

Den lyder bestemt lige så kedelig som den vi fik..

En masse prøver til mor..
2 stk. bleer og 2 sutter.. var det eneste til baby..

Jeg blev også enormt skuffet, for jeg havde hørt at Matas gav gode babypoakker, men nej..

Hvordan har du fået den fra apotektet?

Den fra apoteket gik jeg bare ind og spurgte om.. De skal ikke have navn eller noget, de giver den bare. Så kan man lide den, kan man jo bare gå ind på det næste apotek og spørge om det samme

Jeg havde også hørt positivt om Matas pakkerne - men nej

Anmeld

6. februar 2012

sofiell89

llh skriver:

Var også mega skuffet over den fra matas, men den fra rema 1000 er bare super fin..

tak for tippet om at man kan få på apoteket, det vidste jeg ikke..

Det var da så lidt Glæder mig også til at få den fra rema 1000, min mor kommer med den på lørdag - den har jeg hørt rigtig meget positivt om

Anmeld

6. februar 2012

JH12

sofiell89 skriver:

Den fra apoteket gik jeg bare ind og spurgte om.. De skal ikke have navn eller noget, de giver den bare. Så kan man lide den, kan man jo bare gå ind på det næste apotek og spørge om det samme

Jeg havde også hørt positivt om Matas pakkerne - men nej

Det kunne være jeg skal prøve at gå derind..

Anmeld

7. februar 2012

NNL

Joyce skriver:

Det kunne være jeg skal prøve at gå derind..

Joyce, jeg har fået fra "vores" apotek, så de har dem i hvert fald også der En flink ekspedient kom med den da jeg var 5 uger henne, fordi vi skulle købe nogle piller mod dårlig mave inden vores ferie, og jeg så sagde at jeg var gravid... Så det er heller ikke noget med at man skal være så og så langt henne

Anmeld

7. februar 2012

JH12

NNL skriver:

Joyce, jeg har fået fra "vores" apotek, så de har dem i hvert fald også der En flink ekspedient kom med den da jeg var 5 uger henne, fordi vi skulle købe nogle piller mod dårlig mave inden vores ferie, og jeg så sagde at jeg var gravid... Så det er heller ikke noget med at man skal være så og så langt henne

Okay er pakkerne spændende fra "vores" apotek? 

Anmeld

7. februar 2012

NNL

Joyce skriver:

Okay er pakkerne spændende fra "vores" apotek? 

Ja den er fin nok - det samme som Sofie skriver med nogle små cremer osv til baby i en gennemsigtig plastic toilettaske

Anmeld

8. februar 2012

grøn · ært

Haha - jeg synes det er fantastisk, at du har 'ribbet' samtlige apoteker, for at få babypakken! :-D Skide godt - vi har tænkt os at efterligne :-P Silkeborg har også flere apoteker - og så kan vi vel ribbe lidt i Århus også? :-P

Vi har kun hentet pakken fra babysam indtil videre :-)
Rema 1000's babypakke har jeg også kun hørt godt om, så den glæder jeg mig også til! :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.