Hindløsning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Pige2009

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ja som der jo står.. HR selv fået lavet en hindløsning i dag.. Noget kun ubehageligt, men udsigterne om og skulle gå indtil mandag for og blive sat igang sprang jeg på det!! Så nu venter jeg spændt på der sker noget..
Kom gerne med jeres aferinger?
fra en der er meget klar til og blive mor igen!!!

Jeg fik lavet hindeløsning kl. 11 lørdag og vandet gik og veerne startede kl. 0.15 natten til søndag. Laur ablev født præcis kl. 6 søndag morgen, så her hjalp det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

TaAsJu

Baagøe skriver:

Jeg fik lavet hindeløsning kl. 11 lørdag og vandet gik og veerne startede kl. 0.15 natten til søndag. Laur ablev født præcis kl. 6 søndag morgen, så her hjalp det

Håber så meget det sker

Anmeld

6. februar 2012

TaAsJu

Silja&Noam skriver:

Åhh.. øv.. husk og gem noget energi.. Men håber virkelig der sker noget snart så..

De var heldigvis hurtig gode venner igen.. Og kom så tidligt i seng så nu ligger jeg bare og slapper af på sofaen!!! Og håber på der sker noget.. Jo tak

Anmeld

6. februar 2012

Silja&Noam

De var heldigvis hurtig gode venner igen.. Og kom så tidligt i seng så nu ligger jeg bare og slapper af på sofaen!!! Og håber på der sker noget.. Jo tak

Nåå det var godt Ser  frem til at læse du har født

Anmeld

9. februar 2012

Pige2009

Håber så meget det sker

Noget nyt?

Anmeld

9. februar 2012

TaAsJu

Baagøe skriver:

Noget nyt?

Jamen jeg fik veer om natte. Der heldigvis ikke gik i sig selv så kl 22.04 aften eften fødte jeg den dejligste og nemmeste lille pige

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

Jamen jeg fik veer om natte. Der heldigvis ikke gik i sig selv så kl 22.04 aften eften fødte jeg den dejligste og nemmeste lille pige

Tillykke med hende

Anmeld

12. februar 2012

L&V

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.