Uh er spændt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej skønne KVINDER

Jeg har haft skrevet en debat der vidst hed "sex-partner" eller noget i den stil.  Og var lidt i tvivl på om det ville blive til noget, da en fælles ven havde "slået os sammen" og vi aldrig havde mødtes. Idag mødte jeg ham så sammen med vores fælles ven, og hold da op han så godt ud i virkeligheden () Så nu har vi en aftale onsdag, med spisning .. puuh, nu bliver jeg lidt en kylling, er allerede helt spændt og nervøs

Tak fordi du læste med, skulle lige lidt ud med min glæde. God start på en ellers kold og kedeligt skole uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Gaia

Spændende 

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej skønne KVINDER

Jeg har haft skrevet en debat der vidst hed "sex-partner" eller noget i den stil.  Og var lidt i tvivl på om det ville blive til noget, da en fælles ven havde "slået os sammen" og vi aldrig havde mødtes. Idag mødte jeg ham så sammen med vores fælles ven, og hold da op han så godt ud i virkeligheden () Så nu har vi en aftale onsdag, med spisning .. puuh, nu bliver jeg lidt en kylling, er allerede helt spændt og nervøs

Tak fordi du læste med, skulle lige lidt ud med min glæde. God start på en ellers kold og kedeligt skole uge

spændende

held og lykke med det

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Spændende 

Meget

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

spændende

held og lykke med det

Taktak

Anmeld

6. februar 2012

B&J

HELD OG LYKKE og hvor bliver det super spænde

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

HELD OG LYKKE og hvor bliver det super spænde

Taktak. Ja det gør, er så spændt. Er lidt overrasket over mig selv, at jeg tør springe ud i sådan noget

Anmeld

6. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Taktak. Ja det gør, er så spændt. Er lidt overrasket over mig selv, at jeg tør springe ud i sådan noget

hihihi tror jeg ville havde det lige som dig ville ikke ture griner men sejt du gør det

Anmeld

6. februar 2012

tweety2060

IH hvor spændende.... Giv da gerne en up date og krydser for at det bliver godt

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hihihi tror jeg ville havde det lige som dig ville ikke ture griner men sejt du gør det

Hehe det var også med stor overvejelse, men da jeg først mødte ham i dag, var der ingen tvivl Også er han jo en del ældre end mig, men er okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.