13+5 med sne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Kay

StineW79 skriver:

He He kender godt det med at gamle damer kommer hen og begynder at ae ens mave og kommentere liveligt på at nu må det da snart være, mens man står i køen hos købmanden. Meget, meget mærkeligt! Denne gang har jeg kun oplevet at en af mine kollegaer lige pludselig kom og aet min mave. Det er lidt nemmer når det er folk man kender rigtig godt! Jeg er i uge 19 i morgen og det er først nu det begynder at ku ses, så det er også lidt underligt, for sidst var det også meget tydligere tidligt! Vh stine

her er det kun den dame og kæresten der har aet min mave... ingen andre... for min skyld må folk jeg kenner godt... men ikke underlige damer i toget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

her er det kun den dame og kæresten der har aet min mave... ingen andre... for min skyld må folk jeg kenner godt... men ikke underlige damer i toget...

Ja når det er familie og venner må de gerne ae maven. Men syntes det er lidt ubehaligt når det er folk man ik kender. Og jo større du bliver, jo flere gør det bare uden at spørge om det er ok. Vh stine

Anmeld

6. februar 2012

Kay

StineW79 skriver:

Ja når det er familie og venner må de gerne ae maven. Men syntes det er lidt ubehaligt når det er folk man ik kender. Og jo større du bliver, jo flere gør det bare uden at spørge om det er ok. Vh stine

jamen det bliver da spændende hvordan jeg reagere på en hormonel dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.