Nogen fra Holme Olstrup omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

melissa

Hej min mand og mine 2 piger er lige flyttet hertil fra jylland af, kunne derfor rigtig godt tænke os nogle venner her da vi ikke kender så mange Min mand er 27 år og det samme er jeg. Vi har en pige på 3 år og en på 6 mdr. Lige pt. er jeg på barsel så kunne da også være fedt at mødes med andre på barsel 

Mvh Melissa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

mth1987

melissa skriver:

Hej min mand og mine 2 piger er lige flyttet hertil fra jylland af, kunne derfor rigtig godt tænke os nogle venner her da vi ikke kender så mange Min mand er 27 år og det samme er jeg. Vi har en pige på 3 år og en på 6 mdr. Lige pt. er jeg på barsel så kunne da også være fedt at mødes med andre på barsel 

Mvh Melissa

Hej Nye venner og bekendtskaber kan man da altid bruge. Jeg selv er fra Kbh men flyttet til Sorø for et par år siden. Jeg er på vej mod de 25, manden er 26 og sammen har vi en datter på 1 1/2 år. Og som sagt bor vi i Sorø. Min kæreste er VVS og jeg selv leder med lys og lygte efter arbejde, da vi ikke er berrettigede økonomisk hjælp. Så det bruger jeg al min tid på. Lidt om os

Anmeld

5. marts 2013

Kamillaaa91

melissa skriver:

Mvh Melissa

Hej :-) er 21 og har eb datter på 2,5 år, jeg er selv tilflytter fra Jylland, til Korsør/Slagelse :-) også søger derfor også en at skrive med evt mødes med :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.