Hej alle
Nu starter bryllupssæsonen, og vi er blandt de par som skal giftes i år. Vi glæder os meget, og ser frem til at dele den store dag og bliver et brag af en fest, der kommer ik til at mangle noget.
Nu har jeg så desværre bare allerede dårlige anelser ang en veninde jeg har, vi har kendt hinanden i mange år, og hun er desværre typen som forstår at tage hvad hun skal have, forstået på den måde at hun forventer jeg disker op med det store når hun kommer, formår altid at pålægge mig regningen når vi er ude at spise osv.
Hun bor selv uden kæreste men har god fast indtægt hver måned, og har langt mere til sig selv end vi har som familie, på 2 voksne og 2 børn. Hun har så meddelt at hun i god tid har købt gaven, og Hun håber vi bliver glade, selvom den ikke har kostet så meget.
Forventer ikke folk bruger en formue, men når hun allerede melder sådan ud får jeg bange anelser, hun køber ofte store gaver til sig selv på bekostning af, hun så ved familie og venner, nasser en del, og spiser for 4. Sidst hun var her havde jeg lavet mere end rigeligt til 2 dage, efter hun havde været her kunne maden knap slå til, til os selv dagen efter, hun vidste vi skulle have rester alligevel tog hun 4 store tallerkenfulde mad, og havde efter de 2 sagt hvor mæt hun var.
Vi er ude i du
Anmeld