Ska det være der?? (bryster)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har små bryster og er så igår aftes i bad, jeg mærker i begge bryster, nærmest sådanne runde kapsler indeni (Er det ikke dem der burde vokse væk i teenageårerne - jeg er 26)....

Jeg har ingen følelser i brysterne og har i mine graviditeter ikke haft det råmælk, eller dryppen fra brysterne, som alleså skønt snakker om, mine børn har jeg heller ikke kunne amme....

Ska de "kapsler eller kugler" være der???

(Sorry, muligvis et meget dumt spg.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

6. februar 2012

Pinkrose

Kan godt være det er et dumt gæt men er det ikke bare mælke kirtlerne ? 

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

aner det ik, men den ene er meget størrer end den anden, og hvis det er det, syntes jeg det er mystisk jeg slet slet ikke kunne amme mine børn, jeg havde overhovedet ingen mælk, og sivede heller aldrig, hverken under graviditeterne eller efter...

Anmeld

6. februar 2012

Muffin_girl

Denisep skriver:

Tror jeg det er .. Men tag til lægen.. Jeg har nu haft hævede mælkekirtler i måske 7 år on/off.. Syntes du skal få det undersøgt

Anmeld

6. februar 2012

Mor010711

Sådan var mine bryster også indtil jeg blev gravid. 

Men hvis du bliver mere tryg ved det, så få det tjekket ved lægen  Det skader jo ikke 

Anmeld

6. februar 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

aner det ik, men den ene er meget størrer end den anden, og hvis det er det, syntes jeg det er mystisk jeg slet slet ikke kunne amme mine børn, jeg havde overhovedet ingen mælk, og sivede heller aldrig, hverken under graviditeterne eller efter...

altså jeg har heller ikke kunne amme min datter der kom bare slet ikke noget mælk, eller noget der kunne minde om det, men har jo stadig mælkekirtler det har vi alle jo, så kan der jo så være noget galt med hvordan de virker, men gå en tur til lægen så du ved at alt er som det skal 

Anmeld

6. februar 2012

M (:

Jeg har de samme "kapsler", og den er markant større i venstre bryst end i højre.. Tror ikke der er grund til bekymring, men hvis bekymringen allerede er opstået, sker der jo aldrig noget ved at give lægen et kald.. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.. (:

Anmeld

6. februar 2012

SukkerDronning

Jeg har kapsler i mine bryster, og har på ingen måde haft problemer med at amme, tvært i mod.. Så jeg tror ikke at det har nogen sammenhæng. Jeg er dog 21, meeen vil nu mene at jeg er ude af puberteten. Startede da jeg var 8, der må være grænser for hvor læne man kan være i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.