Er det normalt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Anonym trådstarter

at tingene bare føles uoverskueligt og at man har let til tårer?

Jeg er i 8. uge med mit første barn. Det er virkelig ønskebarnet, men de sidste to-tre dage har jeg virkelig følt, at jeg overhovedet ikke har kunnet styre mine følelser. 

Små ting har virket uoverskueligt, så som at tømme opvaskemaskinen, og jeg kan blive ked af det når min mand sover på sofaen, i stedet for at være vågen. Jeg synes selv det hele virker lidt latterligt, men er det normalt at have det sådan så tidligt i graviditeten??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

lio

Det er heeeelt normalt at følelserne kører rundt med dig, - velkommen i klubben, jeg er i uge 21 og jeg har det stadig sådan til tider. Har dog forklaret det så godt som jeg kan til min kæreste så han ved hvordan han kan være støttende og ikke blive forvirret når jeg lige pludselig tuder og ikke kan overskue at ta' opvasken eller lign.

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

at tingene bare føles uoverskueligt og at man har let til tårer?

Jeg er i 8. uge med mit første barn. Det er virkelig ønskebarnet, men de sidste to-tre dage har jeg virkelig følt, at jeg overhovedet ikke har kunnet styre mine følelser. 

Små ting har virket uoverskueligt, så som at tømme opvaskemaskinen, og jeg kan blive ked af det når min mand sover på sofaen, i stedet for at være vågen. Jeg synes selv det hele virker lidt latterligt, men er det normalt at have det sådan så tidligt i graviditeten??? 

jeg vil sige det er meget normalt

- jeg havde det selv fuldstændig som du beskriver! jeg har ALDRIG været typen der græd til  tv, film osv. og alligvel tog jeg mig selv i at sidde og stortude til film osv.. og blev rigtig hurtig ked af det over ting min kæreste gjorde osv. også ting man har gjort mange gange bare på rutinen, fx  at vaske tøj, virkede bare SÅÅÅ uoverskueligt..

- bare hæng i, det skal nok blive bedre

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

Tak! Det er rart at høre, at det ganske normalt at have det sådan. 

Jeg må bare prøve at holde modet oppe, og så håbe på at mine hormoner falder lidt til ro igen... i hvert fald for en tid. Jeg kan jo nok ikke helt undgå deres aktivitet de næste 7½ måned 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.