Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Hahaha .. Orr jeg glæder mig til der kommer 2
Hahaha .. Orr jeg glæder mig til der kommer 2
Ja du har noget at glæde dig til... Som jeg fortalte dig i weekenden, man "overvåger" ikke barn nummer 2 som med nr 1, når de ligger i liften og sover osv...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Ja du har noget at glæde dig til... Som jeg fortalte dig i weekenden, man "overvåger" ikke barn nummer 2 som med nr 1, når de ligger i liften og sover osv...
Nej det tror jeg heller ikke jeg kommer til
morethanperfect skriver: Nej det tror jeg heller ikke jeg kommer til
Man har lidt mere frie hænder...
Mira0911 skriver: Man har lidt mere frie hænder...
Ja når de er så små
morethanperfect skriver: Ja når de er så små
Jeps... Hehe, jeg har stadig alle dyrene her endnu... og tøserne...
Mira0911 skriver: Jeps... Hehe, jeg har stadig alle dyrene her endnu... og tøserne...
Arr , jeg glemte dem .. I morgen når du vågner er de væk
Ej , jeg tror lige der går lidt igen før jeg skal til jylland .. Der er jo intet signal nogle steder .. Hahah Først da jeg kom over broen på fyn ku jeg ringe til Daniel Hahaha
morethanperfect skriver: Arr , jeg glemte dem .. I morgen når du vågner er de væk Ej , jeg tror lige der går lidt igen før jeg skal til jylland .. Der er jo intet signal nogle steder .. Hahah Først da jeg kom over broen på fyn ku jeg ringe til Daniel Hahaha
Nej nej... Jeg sætter tremmer op for døren...
Jeg forstår det ikke med det signal der da vi har samme selskab... Hmm... Det er meget meget underligt...
Mira0911 skriver: Nej nej... Jeg sætter tremmer op for døren... Jeg forstår det ikke med det signal der da vi har samme selskab... Hmm... Det er meget meget underligt...
Jeg tror det er min telefon . I phone er såå dårlig på alle måder .. Altså 3'eren ..
morethanperfect skriver: Jeg tror det er min telefon . I phone er såå dårlig på alle måder .. Altså 3'eren ..
LORT!! HTC er er godt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128