Det var så den nattesøvn :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Sitrani

...Ja, som overskriften lyder, så gik det lige så godt, og nu er vi tilbage til det gamle

Det sidste lille stykke tid, har min datter kunne sove helt igennem om natten, måske vågnede hun lige 1 gang for at få trøst eller sutten, men ellers fik vi HELE vores nattesøvn, uden afbrydelser TOTALT OPTUR!

Men ak ja.. De sidste 4 nætter, har jeg været oppe mellem 5 og 10 gange pr. nat for at give hende sutten og trøste... Det er altså noget der kan mærkes!

Håber bare sådan at det er hendes tænder, der driller.. Hun har lige fået de tå nederste bisser! Og derfter begyndte vi at give hende en flaske, med ca. 125 ml af min modermælk, om aftenen efter hun har fået bryst, som hun plejer, og troede da at det var derfor hun kunne sove, men det er som om det er gået i sig selv igen?

Men måske er det også fordi vi har været på besøg hos hendes farmor og farfar i fra torsdag til igår..? Savner bare min nattesøvn allerede.. Nu havde vi lige fundet en god løsning.. Æv bæv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

morethanperfect

STN skriver:

...Ja, som overskriften lyder, så gik det lige så godt, og nu er vi tilbage til det gamle

Det sidste lille stykke tid, har min datter kunne sove helt igennem om natten, måske vågnede hun lige 1 gang for at få trøst eller sutten, men ellers fik vi HELE vores nattesøvn, uden afbrydelser TOTALT OPTUR!

Men ak ja.. De sidste 4 nætter, har jeg været oppe mellem 5 og 10 gange pr. nat for at give hende sutten og trøste... Det er altså noget der kan mærkes!

Håber bare sådan at det er hendes tænder, der driller.. Hun har lige fået de tå nederste bisser! Og derfter begyndte vi at give hende en flaske, med ca. 125 ml af min modermælk, om aftenen efter hun har fået bryst, som hun plejer, og troede da at det var derfor hun kunne sove, men det er som om det er gået i sig selv igen?

Men måske er det også fordi vi har været på besøg hos hendes farmor og farfar i fra torsdag til igår..? Savner bare min nattesøvn allerede.. Nu havde vi lige fundet en god løsning.. Æv bæv..

Øv ..

Jeg kender det alt for godt , det kan være så hårdt .. 

Sender lige nogle  Og  for hun snart begynder at sove igennem igen 

Anmeld

15. februar 2012

Mor010711

Har lige fået fortalt at de kan få noget seperationsangst når de er omkring 8-10 mdr. og det passer jo meget godt med Nellies alder. Måske det er det...?

Anmeld

15. februar 2012

Sitrani

Mor010711 skriver:

Har lige fået fortalt at de kan få noget seperationsangst når de er omkring 8-10 mdr. og det passer jo meget godt med Nellies alder. Måske det er det...?

Ja måske... men inden vi prøvede at sove igennem hele natten vågnede hun også rigtig mange gange.. Hun har ikke rigtig sovet igennem sidenn hun var 3 mdr.....

Anmeld

15. februar 2012

Mette.

STN skriver:

Jeg har ikke rigtigt nogle gode råd, men jeg kan fortælle min datter på 22 måneder har gjort sådan i lang tid nu.

Hun var over 1 år, før hun første gang sov rigtigt igennem, og siden har hun haft nogle gode uger hvor hun sover hele natten også kommer der en uge hvor hun sover eledingt og jeg er oppe mange gange ved hende.

Jeg tror ikke rigtigt der er nogen grund, da hun ikke er plaget ved tænder og ikke er syg når det står på, så jeg har bare accepteret at sådan er det. Hun må jo savne trøst siden hun vågner, regner jeg med. Jeg håber dog hun snart lære det helt, for man er helt bestemt mindre værd end de dage man får sin "fulde" søvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.