Gravid og trekantsdrama..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation at jeg nok er gravid.. Det er selvfølgelig en god ting, da jeg har svært ved at blive gravid.. Men mig og min x er gået fra hinanden og nu er han sammen med en fra vores klasse.. Jeg ved at han vil være der 100% men jeg har ikke lyst til at ødelægge deres forhold, og ved at hun blivet mega sur over det.. Har ikke lyst til et trekantsdrama.

Hvad skal jeg gøre? Vil beholde det barn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at jeg nok er gravid.. Det er selvfølgelig en god ting, da jeg har svært ved at blive gravid.. Men mig og min x er gået fra hinanden og nu er han sammen med en fra vores klasse.. Jeg ved at han vil være der 100% men jeg har ikke lyst til at ødelægge deres forhold, og ved at hun blivet mega sur over det.. Har ikke lyst til et trekantsdrama.

Hvordan skal jeg sige det til ham? 

Anmeld

6. februar 2012

Rockertand

Start med at finde ud af, om du virkelig er gravid, så er der noget mere konkret at forholde sig til.

Jeg forstår ikke dit spørgsmål - hvis du er gravid, så er du jo nødt til at fortælle det? Der er vel ikke andre muligheder??

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Start med at finde ud af, om du virkelig er gravid, så er der noget mere konkret at forholde sig til.

Jeg forstår ikke dit spørgsmål - hvis du er gravid, så er du jo nødt til at fortælle det? Der er vel ikke andre muligheder??

Det er mere hvordan jeg skal sige det og hvad jeg skal gøre for der ikke bliver ballade?

Anmeld

6. februar 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Det er mere hvordan jeg skal sige det og hvad jeg skal gøre for der ikke bliver ballade?

Det bliver der nok under alle omstændigheder, det er jo ikke lige et drømmescenarie for nogen af jer, og det bliver en årelang, hård kamp, hvis det på nogen måder skal fungere - men der er jo rigtig mange enlige mødre derude - og du kender måske nogle, så spørg dig frem om gode råd i forbindelse med samarbejde med den anden forælder, det er bestemt ikke altid en dans på roser.

Held og lykke.

Anmeld

6. februar 2012

Leneur

Anonym skriver:

Altså som udgangspunkt skal du jo først finde ud af om du er gravid, førend du fortæller ham noget. Hvis du er gravid ja så skal du jo selvfølgelig fortælle din x at du er det og at du vil beholde barnet, så må han jo selv finde ud af hvordan han fortæller sin kæreste det. Ja hun vil sikkert blive sur og ked af det men hun kan jo ikke gøre noget ved det og når hun så har slugt den kamel det er, så må hun jo enten opføre sig som et voksent menneske og være der når der er samvær eller også må hun jo ryge og rejse. Det er jo ikke noget du har indflydelse på.

Giver du ikke lige en tilbagemelding når du har taget en test???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.